CPI Oliver sport start niet

Mikalellie

Well-Known Member
Heey,

Ik heb afgelopen november een lekke band gekregen en heb hem deze week pas geplakt. Tja scooter is toch het leukst met mooi weer! Alleen heb ik me dus helemaal de *&%^# staan kicken (accu is al jaren dood :() En na 30 minuten is het enige resultaat dat ik hem 5 seconden aan de praat heb. Als ik in die 5 seconden gas geef is hij meteen dood. Iemand misschien enig idee waar dit aan kan liggen?
Feit is dat hij een half jaar geleden max 2 maal kicken nodig had.

Alvast bedankt *D

Advertisement - register to remove this

ff wat dingen controleren natuurlijk... vonkt ie wel? krijgt ie (genoeg) benzine? Zijn er geen rubbers gaan slijten of uit gaan drogen waardoor ie valse lucht zou trekken? Dan kun je nog eens gaan denken om carb schoon te gaan maken. andere bougie proberen enz enz....

Hij vonkt dus wel, alleen niet veel.. Dus dacht zelf dat dat het misschien was, daarnaast begon hij wel wat vloestof te lekken, dus kan ik ook mn carb wel even schoonmaken en slangejes controleren. Iig genoeg om even te proberen!
Bedankt alvast!

Meer dan een halfjaar stilgestaan dus dat ding (hoe PLAK jij btw een scooterband, zat er een binnenband in?)

Carb even loshalen en lekker schoonmaken, evt verse benzine erin (met halfjaar nog neit echt nodig if you ask me maar kan geen kwaad), even bougie eruit en paar keer kicken zodat je cilinder niet meer vol benzine staat. Dan alles weer netjes monteren, en ff doorkicken (vlotter moet weer vollopen enzo kan ff duren). Als dat niet werkt dan even een verse bougie erin doen

Back