Counter-Strikers..?

Ik speelde vroeger ook veel cs nu af en toe... kheb soort van vrienden clannetje met af en toe een warretje :p. Maaruh hoezo zijn awp'ers lame :S als je een beetje goed bent wordt je niet zo snel ge'awpeed hoor :p. Mja ik haat het ook als er de hele pauze over cs wordt gelult, peer hem dan ook maar gauw naar niet cs'ende gasten :p.
Kzat eerst in TS die de coolste public server hadden (vind iedereen) maar die zijn ermee genakt.
 
het ergste is als je buiten de tijd dat je cs speelt het er nog steeds over hebt... En ik kan idd met vass meegaan dat het zo vreselijk lame is om die nerdtaal te gebruiken zoals l33t, n00b, luck0r etc... Heb zelfs al mensen zo in het echt horen lullen...gekker moet het echt niet worden :|
 
ik speel sinds een maand ook CS, ik vinnet zwaar vet alleen moek het nog een beetje leren, dus als je op vuurwerk, rentone, of uithof komt en je ziet Elmo staan, ben ik het duz
 
Originally posted by mendophir
het ergste is als je buiten de tijd dat je cs speelt het er nog steeds over hebt... En ik kan idd met vass meegaan dat het zo vreselijk lame is om die nerdtaal te gebruiken zoals l33t, n00b, luck0r etc... Heb zelfs al mensen zo in het echt horen lullen...gekker moet het echt niet worden :|

moet je niet bij ons op school komen..
 
pcies al die nerds die in die mogolen taal spreken op school omdat ik in regeneration heb gezeten.
gvd man sta ik met zo`n lkkr wijf te praten op school komt er zo`n nerd in die pc taal tegen mijn praten man ! nerds :D
 
Originally posted by Niekos
een beetje clannetje met af en toe een warretje :p. Maaruh hoezo zijn awp'ers lame :S als je Mja ik haat het ook als er de hele pauze over cs wordt gelult, peer hem dan ook maar gauw naar niet cs'ende gasten :goed bent wordt je niet zo snel ge'awpeed hoor :p.Ik speelde vroeger ook veel cs nu af en toe... kheb soort van vrienden P.
Kzat eerst in TS die de coolste public server hadden (vind iedereen) maar die zijn ermee genakt.

:rolleyes: , daarom vlucht je altijd voor ons :)

BTW, TS was te relaxt, gewoon lekker kloten met steeds dzeelfde mensen.
 
I snap niet wat mensen nu zitten te lullen tegen die uitspraken. Hier zijn ook genoeg van die uitspraken, en we gebruiken ze gewoon voor de lol ervan. Het is bullshit om die mensen min te maken omdat we zelf hetzelfde doen. Het klinkt natuurlijk wel heel koel om te zeggen bah die nerds... Ik praat overigens geen 1337, vind het gewoon doelloos om dat min te maken terwijl we zelf hetzelfde doen.
 
ik ben ook bezig met CS. Vind het wel leuk en ben al aardig goed aan het worden. Maar ik hoef nie in een clan, half uurtje per dag vind ik wel leuk maar niet uren
 
woei.. ik speel nu ook cs.. sinds een paar weken. Kvind het echt wel een kick spel man :) ik speel meestal onder de naam SpongeBob op vuurwerk servers of rentone. volgens mij ben ik wel eens spelers van dit forum tegengekomen :p
 
ik speel CS 3 jaar ingeveer.. en ik heb 7e NL CB gestaan.. :> me gemiddelde score was 50-6 ongeveer..

ik speelde altijd bij desire server en trcc en dergelijken..
nu speel ik overal en nergens... gametiger.net rulez :)

gaarheid is me player naam nu..
vroeger 5po0k3d en Spo0kje, en heeel vroeger Rood Kapje
 
vroeger was het echt l3333t om zo te praten :) tegenwoordig doen alle rookies dat.. kindjes van 13 jaar enz... begint me vreselijk te irriteren, daarom praat ik nu die hard met enkelt small font :)
 
wie heeft cs 1,6 eigenlijk al getest? ik krijg het nie aan de praat da aarz Steam 2.0

ach jah.. ik w8 wel af tot hij downloadebl is
 
Ik denk dat ik ermee ga kappen als v1.6 uit is... Ben nu al ruim 2 jaar bezig met CS :) Niet altijd active. Ik zit meestal op redelijke franse of duitse servers, omdat er hier weinig skill-servers zijn. Verder zit ik soms op Pizzahut en o8s server.

M´n nick @ CS: #hwd.cs /- Shady
of
- lights upon Jamez -

Genoeg over dit kut spel ^^
 
idd NL servers zijn ze tegenwoordig aan het verwaarlozen niet.. het zou eens veranderd moeten worden... en als je denkt dat er skillz zijn blijken het later 9/10 keer cheats te zijn. maar probleem bij frans en duits is.. ping . veel te hoge ping. eindelijk doet planet weer normaal zins ze de upgrade hebben voltooid. damn wat was dat kut zeg.. elk keer van 7 uur tot ??? ping 300..
nu rustig ping 15/25 :>
 
Back
Top