This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Counter-Strikers..?

G

gaarheid

Guest
zijn er veel CS;rs hier.. en hoe lang spelen ze dan ??


ik speel zelf bijna 3 jaar en heb ff in de top10 gestaan op CB tot ik kapte voor een periode van 2 maanden. kheb iets van 7 maanden amper gespeelt en de laatste tijd gaat het weer eens zuig


ik vind dat het spel tegenwoordig zwaar verneukt word door die irritante camp sletjes en sproei nichte, meeste haterige vind ik die awp lamers.. echt die nix anders kunnen dan paf dood paf dood en dan voelen ze zivh zelf nog leet ook :s

naja.. wat vinden jullie d'r tegenwoordig van ?
 
Meld! :!

Ik vind die awp hoeren echt zuigen... sproeien boeit me neit zo, goeie HS en hij ligt kassiewijluh
Speel veel op Quicknet Charley btw.
 
Originally posted by w-m
Tactical Ops overheerst CS
Ik speel al sinds beta 1, ik heb 13de op CB gestaan

En ik rule zelf onwijs met awm, dus awm rules
Enne cheaters suck
 
Uh, ik speel al een tijdje vet actief CS, begin het de laatste maanden ECHT goed te leren

Paar keer in een clan gezeten maar altijd gezeik, ruzie en dan wordt je eruit getrapt

Favo gun: AK47, kheb er lang overgedaan om hier mee om te leren gaan maar nu gaat het ook goed .

Ik speel eigenlijk overal, Gamecity, Gamepoint en ook vaak op public war servers (GTST,BMP,DDcrew)

Nickname: Rojo
 

Ik heb sown grafhekel aan die pc-n3rd taal :|


Cs is op zich best een leuk spelletje...mijn beste maat is er best wel goed in zeg maar..en dan komen er echt van die gore internetrukkers express naast ons staan en dan gaan ze CS verhalen houden over dit en dat en non stop OMFG, Luck0r, l33t, whatever, n00b en nog meer van die rotzooi omdat hij, mijn maat, er goed in is...

C'mon..get a fuckin life !!

Echt fuckin' zielig zijn zulke mensen...
 
Ik speel zelf ongeveer een jaar daar ergens tussen in had ik een paar maandjes niet gespeeld maar kon 't maar niet laten dus ben maar weer begenonnen. Nu kan ik 't aardig goed en eeeh iedereen loopt wel te zeiken over awm is makkelijk bla bla bla maar eeeh 't is echt wel moeilijker dan AK of Colt, maar als je het kan niet meer. Me favo wapen is Ak Colt en Desert Eagle en af en toe AWM. Ik speel meestal op 213.227.154.9:27015 [NL] DMF WindyMills of op 213.227.154.62:27015 [CS]G3kKeHu!s.net 1 hier heb ik wel is iemand van 't forum zien spelen onder de naam koekwaus ik zelf heet pl4ntj3. Ik sta nu trial voor DMF weet niet of jullie die kennen. Die staat nr. 8 op CB

greetz
 
i'm a rea 1.1 ér~!!!!

ja, ik heb eht echt a vet ang gespeed, maar ben er nu mee gestopt, vont het verneukbaar worden...

jammer..maat TO rued meer ja
 
ik ben nu al 2 jaar gestopt met cs. Heb het ook een jaar of 3 gespeeld, maar ben gestopt toen er veel cheaters en campers kwamen. Toen was de lol eraf.
 
Ik speel het nu ruim een maand ofzo, omdat ik eerst altijd RTCW speelde, heb nu sinds 2 maanden een nieuwe PC en die kan alles probleemloos draaien dus bouw ik het rustig op, daarom begon ik met RTCW.
Ik gebruik om te CS-en Steam en het bevalt me best, ik ben dan ook niet zo 1337 .
Server waar ik het meeste speel is "The Rice Paddy" vooral vanwege uitgebreide stats, vriend van mij (LauPro) staat altijd in de top 10 LP6715-NL ofzo is zijn nick.
Ik ben het ook door hem gaan spelen, mijn nick is btw DNA-Menno

Ik denk dat Vietcong binnekort CS van de kroon stoot.
 
Ik speel al sinds beta 1
Tis nog steeds een leuk spel imho, ik heb met men clan eerste gestaan van clanbase, was toch wel vet

Ik speel meestal op gamecity.nl aangezien ik daar admin ben

lievelings war map is zeker wel de_train of de_dust2
en men fav gun ak/awm

En mensen die de awm lame vinden weten niet dat je met een ak even makkelijk kan snipen en een ak ook one shot kill kan zijn
 
ik speel ook al van af het begin ben nu allleen gestopt met cs omdat het het niet meer doet en ik geen zin heb om het te maken
heb ook in de top 10 gestaan in 5on5 ladder en in 2on2 op 2e
misschien dat ik over een tijd weer ga beginnen als er minder lame cheat sletjes zijn want die haat ik
net als die clan Icp (insanecheatposse) noops
 
ik heb veel cs gespeeld op klein lannetje bij ons hier in de buurt. Dat was dan vooral opposing forces...

Nu speel ik vooral Vietcong... Ik weet niet hoe het komt maar het ligt me wel
 
ik soms CS
maar vooral DOD (veel leuker en meer teamplay)
Moet je echt eens proberen.
Ik zit in een NL clan (www.twrclan.com) en we zijn toch wel in de TOP 20 van europa.



ik ben dus Tommy ff een noobvlan rapen
 

Ik speel wel eens op DMF Windymills
 
ik speel ook weleens CS... alleen ik zit te wachten op die nieuwe.... of is die al uit ?

en waar kan je die dan downloade ?