Jowie Golden Power... 1 April 2002 #21 ik speel ook weer cs, was vroeger best goed... maar nu met die nieuwe versie is et super makkelijk voor headshots:'(
ik speel ook weer cs, was vroeger best goed... maar nu met die nieuwe versie is et super makkelijk voor headshots:'(
S StyliZ Banned 1 April 2002 #25 Originally posted by Vo0 CS sucks Click to expand... nogsteeds q2 spelend? =) mja heb het spel wel, speel nooit meer games... maar als iemand xtje wilt winnen met cs,... dare me :W
Originally posted by Vo0 CS sucks Click to expand... nogsteeds q2 spelend? =) mja heb het spel wel, speel nooit meer games... maar als iemand xtje wilt winnen met cs,... dare me :W
V Vo0 Well-Known Member 1 April 2002 #26 Originally posted by StyliZ nogsteeds q2 spelend? =) mja heb het spel wel, speel nooit meer games... maar als iemand xtje wilt winnen met cs,... dare me :W Click to expand... Nee, ben al inactive sinds begin 2001 eigenlijk , best wel lang ja hehe.. Speelde het heel af en toe maar heb het spel nu al anderhalve maand niet meer aangeraakt ofzo. Wie ben jij dan?
Originally posted by StyliZ nogsteeds q2 spelend? =) mja heb het spel wel, speel nooit meer games... maar als iemand xtje wilt winnen met cs,... dare me :W Click to expand... Nee, ben al inactive sinds begin 2001 eigenlijk , best wel lang ja hehe.. Speelde het heel af en toe maar heb het spel nu al anderhalve maand niet meer aangeraakt ofzo. Wie ben jij dan?
E Eric82 Well-Known Member 1 April 2002 #27 Misschien wel leuk, om van alle CS-spelende members, de Nick waaronder ze spelen te weten... De mijne is Dev-Kon, ben verder niet echt heel goed, maarja...beter dan de gemiddelde nOOb Greetz
Misschien wel leuk, om van alle CS-spelende members, de Nick waaronder ze spelen te weten... De mijne is Dev-Kon, ben verder niet echt heel goed, maarja...beter dan de gemiddelde nOOb Greetz
W Wout Streng & rechtvaardig 1 April 2002 #28 heb al 2 maanden oid niet meer gespeeld, boeit me niet meer zo
Jeroen Bang Bang 1 April 2002 #29 officieel is het -=STS=-Red........................ maar ik speel nu al 2 weken onder: Jan Peter Balkenende..........
officieel is het -=STS=-Red........................ maar ik speel nu al 2 weken onder: Jan Peter Balkenende..........