Ik heb hier nog USD voorpoten van rieju RR liggen... (alleen ff kroonplaten draaien)
Mogen weg voor 20eu want 1keerring is lek en zijn moeders mooiste niet meer...
Maar of die chinese vorkjes goed zijn valt natuurlijk af te wachten.
Ik heb eens aan een jog zijn vering gevoeld waar een stage6 vork inzat.
Met alle demping dicht (ingaand en uitgaand) zat er nog steeds een stuk te weining op.
Ook was de veer veel te zwak. Het is een basis. Maar die zou zeker aangepast moeten worden.
Malossi F36s zal ik nog eens naar moeten kijken. Die heb ik nog niet bezien.
Maar de instelmogelijkheden zijn ook beperkt, en als ik me niet vergis zijn
deze vorkjes eigenlijk bedoeld voor de cross, dus zouden deze ook flink
aangepast moeten worden.
Wat de vork kost, maakt weinig uit. Goede vering kost nu eenmaal veel geld.
En is een belangrijke investering om snel rond te gaan.
Liever een vering op en top, dan vermogen op en top.
toch heb ik mensen kampioen zien worden met een std voorvork , uiteraard aangepast.
terwijl er tig zipjes meereden met allerlei leuke schokbrekers..
ik zou me niet TE blind staren op afstelmogelijkheden e.d. , meestal moet je een andere vork ook nog aanpassen voordat ie goed is.
Idd, maar als je ze toch laat aanpassen kan je beter iets met een goede basis laten afstellen.
Het hangt ook veel van de piloot af hoe hard je ermee gaat.
Maar het is enorm frustrerend als je op de limiet van je vork moet rijden.
Dus zoals ik zij, vind ik het belangrijker om de ophaning op en top te hebben dan
het vermogen op top te hebben!