Conti??

Niels

BART Racing
Hallo allemaal,

Ik ben net op vakantie geweest naar Frankrijk en heb daar veel gezien en gelezen over het merk Conti maar ik heb er in Nederland eigenlijk nog nooit van gehoord. Weet iemand er meer over ik ben wel benieuwd naar prestaties, kwaliteit en prijs.
 
Advertisement - register to remove this

S_kitAM6.jpg


OMG een blauwe cilinder met roze koppakking :D BrEeZaH :D
 
Conti is gewoon in nederland wat uitlaten e.d betreft veelal gianelli. De cilinders e.d heten in Nederland wle gewoon Conti. Ook is het zo dat de meeste producten waar gianelli opstaat voor minder geld over de toonbank gaan dan gianelli, ook al is het eindproduct zo goed als hetzelfde, alleen staat er dan gianelli op i.p.v conti.

Conti is vaak errug snel op schakels zover ik weet, alleen wat wel jammer is voor sommigen: het is allemaal afgestemd op het gebruik van 50 cc veelal omdat ook in landen zoals Frankrijk de cilinders niet groter verkocht worden dan met een inhoud van 50cc.

Bij conti houden ze er in grove lijnen meestal 2 series op na: CHR of CRX. Daarbij is de CHR gewoon voor het doorgaanse opvoergebruik en de CRX spullen zijn echt onvoorstelbaar goed en ook eigenlijk ver uit de markt geprijsd!
 
Originally posted by bom niels
ik lees hier dat er ook een conti cup bestaat met van die hele lage racertjes... hiervoor zijn hele kits te bestellen, ziet er opzich wel grappig uit:)

Klopt, weleens zien rijden op Carole. Best grappig :)
 
Back
Top