Advertisement - register to remove this

Top thnx...

Het beste is dan, draad doorknippen solderen krimpkous en tapen?
Ik weet niet of je dit inmiddels al gedaan hebt maar ik heb zelf een zelfstrippende kabelconnector gebruikt om de plus vanuit het contactslot te pakken, scheelt een hoop gedoe.

Heb dit alleen wel gedaan voor extra led lampjes. Zoals ik jouw post lees wil jij dit doen voor het dim- en grootlicht?
 
Ik weet niet waar ik met mijn hoofd zat toen ik post#2 poste.
Waarschijnlijk heb ik in het schema van de Aerox zitten koekeloeren.

Rood = constante spanning van de accu.
Zwart = geschakelde accuspanning.
Groen = massa oftewel min-pool accu.
Zwart/wit = killdraad van de cdi.

Dus:
  • Tussen de groene en rode draad staat continue de accuspanning. (Met de multimeter op het meetbereik 20V gelijkspanning)
  • Tussen de groene draad en de zwarte draad meet je 0Volt met het contactslot uit en meet je de accuspanning bij contactslot aan. (Met de multimeter op het meetbereik 20V gelijkspanning)
  • Tussen de groene en de zwart/witte draad meet je een oneindige weerstand (OL of I in het display) met het contactslot aan en meet je nagenoeg 0 Ohm met het contactslot uit. (Met de multimeter op het laagste Ohm-bereik)
 
Ik weet niet waar ik met mijn hoofd zat toen ik post#2 poste.
Waarschijnlijk heb ik in het schema van de Aerox zitten koekeloeren.

Rood = constante spanning van de accu.
Zwart = geschakelde accuspanning.
Groen = massa oftewel min-pool accu.
Zwart/wit = killdraad van de cdi.

Dus:
  • Tussen de groene en rode draad staat continue de accuspanning. (Met de multimeter op het meetbereik 20V gelijkspanning)
  • Tussen de groene draad en de zwarte draad meet je 0Volt met het contactslot uit en meet je de accuspanning bij contactslot aan. (Met de multimeter op het meetbereik 20V gelijkspanning)
  • Tussen de groene en de zwart/witte draad meet je een oneindige weerstand (OL of I in het display) met het contactslot aan en meet je nagenoeg 0 Ohm met het contactslot uit. (Met de multimeter op het laagste Ohm-bereik)
Top, het is mij inmiddels gelukt bedankt
 
Back
Top