comp stuk..

Originally posted by Metal:
Originally posted by bond007:
neem zoals mij windows XP, veel stabieler, die heeft in 1 maand nog maar 1 keer vastgehangen

ik heb maandag op m'n laptop v.d. zaak, windows XP geinstalleerd, en wat is dat een kut versie, ok het ziet er leuk uit, en het is best snel! maar hij zijkt steeds, wil af en toe niet opstarten, en ik kan niet inloggen op ons Novell Netware 5.1 netwerk,

Misschien heb je een goeie client nodig??

Originally posted by Arne@Piaggio:
Misschien heb je een goeie client nodig??

kan je de win2k client niet gebruiken? ik heb ook nog steeds geen client installed maargoed
smile.gif
probeer de win2k client...

ennuh daantje: PS2 heeft 2 knoppies... de bovenste (of linker
smile.gif
) is aan/uit/reset en de rechter is cd ding open.

als ie aanstaat moet je knoppie lang induwen om 'm uit te zetten en kort om te resetten
cool.gif
tongue.gif

oke dan, dan gaan we nu ff echt moelijke taal uitslaan!
biggrin.gif

Ik heb de allernieuwste Novell client gedownload die er was, deze versie is eigenlijk voor Win2k, maar via een grote omweg ook te gebruiken voor windows XP. (die omweg wordt vermeld op de officiele Novell site) Ik kan ook wel inloggen, en hij maakt kurig al de kamppings aan, hij start eventueel de nal op! allez lijkt goed, tot dat ik deze computer of verkenner open! dan crahst die, waarschijnlijk kan hij op de een of andere vage manier de DNS stuctuur van onze Noveel Netware 5.1 server niet importeren! Maar dit allez boeit nu niet meer, ik heb gewoon me XP er weer afgeflikkerd en via Norton Ghost een image terug gezet van Win98SE! die werkt prima!
Overigens klopt het dat XP slehct wekrt met Novell, op de site van Novell wordt dit ook vermeld, naast het bericht dat er geen support voor XP is, omdat het nog een beta verzie is! En ook de ingebouwde Novell client van XP, doet het niet, die kan niet eens inloggen!!!
vage shit he!

ja ok, maar ik heb ooit (iets van 2 jaar geleden ofzo) de Beta versie gehad van NT 5 (jep dat is dus nu win 2k) en die liep perfect, allez werkte en nix gin graar doen) maar blijbaar kunnen ze nu geen werkende beta's meer maken!

Win XP ziet er idd wel strak uit. Maar ik hou het toch maar bij me dual boot winme / win2k

WinME gewoon voor onzin en spellen e.d.
Win2K voor me werk.

BTW. Wat voor pc's hebben jullie allemaal?

Ik kort geleden een nieuwe aangeschaft. Met een MSI K7T266 Pro mobo maar ik heb er nogal wat probleempjes mee, ik denk dat ik me geld maar ga terug vragen, en een ABit KG7 kopen.

jep, msconfig is eazier om te editen van autoexec.bat en config.sys als edit in dos, alleen ik doe het al 7 jaar met DOS, dus windows kan nu opzouten!

Back