Combi toerenteller, temperatuurmeter

Guillaume

Well-Known Member
Hey, ik ben van plan om een gecombineerde toerenteller en temperatuurmeter te gaan halen, maar wat zijn jullie bevindingen met die dingen. Welke zijn goed, en welke klote? Die AIM zien er wel goed uit, en daar heb ik ook al positieve reacties over gehoord, maar ze zijn een beetje duur. :(

Over die HPI's en MVT's heb ik weleens gehoord dat ze opeens willen springen van 2 naar 4 takt ofzo. :( En zit er verschil tussen HPI's en MVT's? Maar die zijn wel weer een stuk goedkoper. Pasgeleden hoorde ik ook iemand over een Daytna, maar hier heb ik helemaal geen informatie van, dus explain. :) Mzzl
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik volg deze discussie met grote discussie:)...

Misschien maar een HPI aanschaffen...

Greetz.

HPI?
nee, man ik zou een daytona proberen... Weinig over bekend trouwens... Het enige wat van HPI bekend is, is dat ze vaak flippen...:| AIM dingen vind ik ook kewl, maar $$$.
 
Originally posted by Beta_Ark_Tuned


HPI?
nee, man ik zou een daytona proberen... Weinig over bekend trouwens... Het enige wat van HPI bekend is, is dat ze vaak flippen...:| AIM dingen vind ik ook kewl, maar $$$.

Like i said before, HPI ben ik nu tevreden mee :)
Als de Daytona net zoiets kost, maar beter werkt, moet je die nemen natuurlijk.
Ik heb een HPI genomen omdat ik geen poen had voor een AIM, en van Daytona wist ik niks af :(
 
Mjah, denk toch dat het een Daytona wordt, iig beetje goedkoop, ik vind toch dat die pulsen tellertjes en temp. metertje best duur zijn. Volgens mij kan je als je handig bent met electronica en Conrad bij de hand hebt gewoon zo'n ding zelf makkelijk maken, maar ik ben niet zo handig met electronica. :rolleyes:
 
Back
Top