Coaters + spuiters: adressen + ervaringen

Misschien een idee om in de startpost een overzichtje te maken per provincie ? Dit is namelijk veeeeel overzichtelijker. Nu kan je 31 pagina's door gaan zoeken...
 
Voor de mensen die ook in de afgelopen drie weken iets wilde laten coaten bij elektrocoat, en dat niet konden omdat ze bij elektrocoat op vakantie waren,
ze zijn weer terug.

Morgen daar het volgende naartoe brengen:

Frame, subframe, velgen, achterwielnaaf, voorvorkpoten, t-stuk, clamp, stuur, remklauwen, rempompen.

De bevindingen zal ik hier posten, samen met het resultaat.
 
Hey, ik ben opzoek naar een bedrijf of liever nog iemand.... die kappen van een vivacity kan en wil spuiten, mn vriendin weet wel wat ze wil maar goed daar kan verder over gesproken worden als er iemand is die het kan en er zin in heeft.

Stuur me even een pm als je je aangesproken voelt om hier een leuk project van te maken.

Greetz Dyon
 
ik ken een bedrijf die coat straalt en scoopeert
overveld coating
edisonweg 3
hoogerheide 4631sn
oo31164612676

ik heb er namelijk zelf gewerkt
m.v.g mart
 
Mijn velgen zijn nu bij Venko in hoogezand, worden gestraald en gecoat in ral 2004

rs_01_a.jpg


met blanke lak erbij kon ik laten doen voor ong. 30 euro maar was wel een vriendenprijsje omdat mijn vader via zijn werk dus iemand daar goed kent. volgens mij zei mijn vader nog dat ze normaal dit soort dingen ook niet of weinig doen daar.

Ik zal wel de foto's posten als ik ze terug heb. En kan ook nog wel even voor in dit topic vragen aan mijn vader even te vragen hoeveel dat normaal zou kosten incl. blanke lak en stralen.
 
naam bedrijf: Boeijink Motorservice
adres: Tuinbouwstraat 1 Zuidwolde (GN)
regio: Groningen
wat heb je laten doen?: Velgen, Achterbrug
prijs: Velgen: 70 Achterbrug: 25

Aardige kerel, goede coating. Gratis banden (de)montage.
 
Hoe duur is het ongeveer om een compleet aerox-blok te laten coaten/spuiten(wat beter is). Dus inclusief binnenkant bij de overbrenging.
Zoiets als dit:
2elsbr9.jpg



qpo2yt.jpg
 
Ik zou het laten coaten en niet spuiten, coating is steviger, en goedkoper. Wat je daar op de foto ziet is ook gecoat, dus het kan er heel mooi uitzien. Ik gok erop dat je 30-50 euro kwijt bent aan het poedercoaten van een carter, maar ik weet het niet zeker.
 
Wat!:eek: 30 tot 50 euro maar?! Ik gokte rond de 200 tot 400 euro voor wat ik hierboven poste.
Dat valt me heel erg mee dan als dat zou kunnen. Heeft iemand misschien een goed adres voor dit soort werk? Het liefst waarbij iemand al ervaringen mee heeft.

Bedankt
 
Heel dit topic gaat over adressen etc, dus moet je maar even kijken wat er allemaal tussenstaat. De prijs is wel afhankelijk van waar je het laat doen. Ik ga zelf altijd uit van Electro Coat, die rekenden voor een remklauw bijvoorbeeld maar 7,50 en voor een velg 17,50 dacht ik. Als ik dan kijk naar het oppervlak van een motorblok, zou ik iets verwachten tussen de 30 en 50 euro. Andere coaters vragen al 30 euro voor 1 velg, dus het ligt er aan waar je naartoe gaat sowieso.
 
Oh sorry, ik zal wel even het topic doorspitten;)
Maar kan ik gewoon Electro Coat vinden via google? Of heb je een linkje voor me?
 
Back
Top