Citta wil niet meer starten

Low

Well-Known Member
Eey,
Heb hier een Gilera Citta met een origineel blok, en een 65 cc Polini cilinder.
Deze cilinder heb ik nieuwe uit de winkel gekocht. Maar toen ik hem erop had gezet, toen kwam er geen benzine meer in de cilinder. Ik snel weer die 50 cc (standaard) erop zetten, toen kreeg die ook in 1 keer geen benzine meer.
Hij krijgt dus geen brandstof..
Ook heb ik al veel nieuwe dingen eraan vervangen: nieuwe caberateur Dellorto 13.13 mm, en een grotere sproeier, nieuwe benzine filter. Maar daarna deed hij het nog steeds niet. Ik weer alles eraf halen om te kijken als mijn zuiger er misschien ook verkeerd om zat, maar dit was dus ook niet het geval. Dus maar weer nieuwe bougie + nieuwe bougie dop etc aangeschaft. Hierna deed hij het nog steeds niet.

Weet iemand misschien ook wat het zou kunnen zijn??

Mvg Bouwe,
 
Advertisement - register to remove this

tja , je hebt zelf de boel lso gehad , als ie het daarna niet meer doet moet je het zoeken in wat jezelf hebt gedaan..

zet anders eerst eens de 12mm carburateur erop , aan drukken , als ie dan loopt zet je m uit , dan zet je de 13mm carb erop , kraan open , choke aan en kijken wat ie doet , doet ie het dan niet weet je waar het aan ligt.

wat voor sproeier zit er in de 13mm?
 
Ik heb hem zelf juist niet uit elkaar gehaald, maar een maat van mij.

De sproeiermaat weet ik niet precies, zal ik nog even naar kijken.
 
De sproeier maat is 66, en er blijft wel benzine in het vlotterbakje zitten, maar dat loopt niet verder naar het blok toe :S
 
Er zat een ring tussen de pakking van de cilinder in, en daardoor liep de benzine eruit, in plaats van erin.
 
Back
Top