maar je kan niet zomaar gaan vijlen..
ik heb toen een keertje een How-to gemaakt voor een citta-site, k heb em eff snel opgezocht...
moet je maar efftjes kijken, het komt erop neer, dat je met een boor van 13mm breedte, 18mm diep de inlaat vanaf de buitenkant in mag...
je moet er niet lomp doorheen vijlen of boren, want er is aan het eind(dus aan de binnenkant van het carter) daar zit als het ware een rechthoekig ingangetje, en geen rondje zoals je aan de buitenkant van de inlaat kan zien...
deze moet je niet raken, mocht je deze wel gewoon meenemen, verdwijnt je carterdruk en heb je zo goed als niks meer aan je carters...
hier is die link..:
http://morepower.themole.nl/upload/filez/carter_tuning....doc
owhjah en nog iets.. als je denkt van: owh.. vario dat trekt lekker op..(doet het ook
) en hoef ik alleen een vario voor te hebben...
maar dan moet je wel weten, dat je dan in de achterklok van de citta ook een langere as moet aanschaffen en een achterkoppeling van een vespa si (volgens mij van een si, weet nie helemaal maar precies..) hebben...