Ja ik voel ook verschil in trekkracht maar niet veel. Uitlaat is niet lang lek geweest. Lambasonde is netjes aangesloten. ECU is ontgrensd.voel je ook verschil in trekkracht tot die 45 km/u?
zo nee: klepspeling nìet vergroten, daar wordt ie alleen maar tammer van.
weet je wat de oude klepspeling was?
hoe lang was je uitlaat lek voordat je dat fikste? zit die niet dicht (daar zit ook de lambdasonde en een katalysator in.
als je een euro4 injectie scooter hebt, heb je volgens mij geen cdi maar een ecu. wat is het? kun je foto's van jouw scooteronderdelen (cdi/ecu, carburateur/injector) plaatsen?
Rongmao ecuJa ik voel ook verschil in trekkracht maar niet veel. Uitlaat is niet lang lek geweest. Lambasonde is netjes aangesloten. ECU is ontgrensd.
Ik zal vanavond de inlaat is op 0.10 en uitlaat op 0.15 zetten. De 5.5 gram rollen zijn origineel vanaf de winkel geleverd.5.5 is wel weinig hoor....6.5 lijkt me meer aan de orde..
te weinig gewicht en de snaar komt niet tot boven in de vario en dus ook minder snelheid.
en de ene cilinder is de andere niet.. ziet er t zelfde uit (glimmend met gaten) maar is toch anders.
ook met een LaRat de uitlaatspeling op 0.15 zetten zal alleen een hoop getik opleveren en verder niks.
Helaas geen resultaat. Tijdens het stellen zie ik net dat de ketting niet netjes door de bovenste geleider heen gaat. Net iets te scheef. Zou dit er nog iets mee te maken kunnen hebben?ook de kleppen van een LaRat mogen op 0.05 - 0.10 meer heeft totaal geen zin.
maar je mag t natuurlijk altijd proberen!!! en t ons vertellen.
suc6 vanaaf!
Ga ik aanpassen. Nogmaals bedankt voor het meedenken...... echt ja...!! ? oke dan.....
das echte info!
bedankt voor de terugkoppeling!!!!! en vele kilometers nog!
en misschien ... zou je de zoektermen aankunnen passen? meer steekwoorden.. of hoe verwoord ik het..
dan kan iedereen de zoek database gerichter gebruiken.