cilinderkop piaggo 4t, 2v

marcelMHR rox

Well-Known Member
Goeiedag, Het viel mij op dat in de cilinderkop van me piaggo zip 4t 2v, een inbus zit ingedraait, als ik dit eruit haal het een holle ruimte betreft?, Is dit voor een tempratuur sensoor in somige landen? die hier van gebruik maken
 
Advertisement - register to remove this

haha klinkt vaag als een cilinderstop maar ik betwijfel zwaar dat dit het zal zijn (weet ik wel zeker anders rijdt ie natuurlijk niet) kun je een foto plaatsen? kan ik met je mee denken vind het een interessante vraag
 
zal morge even een foto maken, heb nog wel een losse kop liggen denk ik, had toen der tijd een nieuwe kop erop gezet en moest die inbus overzetten want die zat dus niet op me nieuwe kop
 
Dat heb ik zelf nog nooit gezien. Waarschijnlijk is dat toch een gat voor een temperatuursensor. Ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk. Ook omdat dat gat vrijwel vlak bij je inlaatpoort zit. Nou zie ik dat sommige webshops die koppen ook verkopen met dat gat. Vreemd had laatst de kleppen gesteld bij de mijne en dat gat is niet opgevallen..

Kan misschien een dubbele ontluchtingspunt zijn, maar lijkt me sterk want dat zit al in de kleppendeksel zelf..
 
Last edited:
Lijkt mij iets voor een extra ontluchting. Ik had dit zelf wel in mijn zip.

Welk bouwjaar is deze zip? Mijne kwam uit 2005 en had dat ook. Vgm ligt dit aan de bouwjaar.
 
Back
Top