Cilinderkop blijf lekken?

Jonas2000

Member
Beste
Na het monteren van mijn cilinder
Blijft er maar koelvloeistof uit lekken uit de cilinderkop heb al een nieuwe pakkingset gezet en het blijft maar gaan
Wat kan ik hier tegen doen?
Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Goede kwaliteit pakking setje gebruiken.. Meeste mensen gaan vaak voor het goedkoopste van het goedkoopste en denken dat de kwaliteit het zelfde is van de duurdere setjes.

Persoonlijk zou ik zelf het liefst altijd voor de originele pakkingen gaan mits dat kan.
 
Heb je gecontroleerd of de kop nog vlak was ?
Ga ik checken als ie nog lekt
Post automatically merged:

Goede kwaliteit pakking setje gebruiken.. Meeste mensen gaan vaak voor het goedkoopste van het goedkoopste en denken dat de kwaliteit het zelfde is van de duurdere setjes.

Persoonlijk zou ik zelf het liefst altijd voor de originele pakkingen gaan mits dat kan.
Heb pakking van dr70 gebruikt.
Post automatically merged:

met hoeveel nm heb jij t aangedraait?wat voor cilinder?tapeinden nog goed?ik smeer altijd beetje vloeibare pakking bij voet en kop.ff een paar uurtje laat staan dan lekt ie niet.ik heb dit bij alle snelle cilinders gehad.malossi heeft goede pakking.. nee.
Dr70 cilinder heb nu wat vloeibare gesmeer nu hopen dat ie niet lekt dan kan ik beginnen inrijden
 
Thx

Thx man ga ik doen
Als het niet hoeft dan moet je het niet doen.
Zoals hier net boven ook word gemeld met het handje kan je het nooit zo goed krijgen als op een vlakbank.

De glasplaat moet vlak zijn. Dus je neemt geen glas in lood plaat.
Lijkt mij vrij duidelijk maar zal het toch maar even melden.
Ook druk je met het schuren niet overdreven op het werkstuk.
Op het moment dat je gaat drukken op een hoek en dergelijke wordt het juist schuin.
Er zijn genoeg tutorials te vinden op de interwebZ over hoe iets te vlakken
 
Als het niet hoeft dan moet je het niet doen.
Zoals hier net boven ook word gemeld met het handje kan je het nooit zo goed krijgen als op een vlakbank.

De glasplaat moet vlak zijn. Dus je neemt geen glas in lood plaat.
Lijkt mij vrij duidelijk maar zal het toch maar even melden.
Ook druk je met het schuren niet overdreven op het werkstuk.
Op het moment dat je gaat drukken op een hoek en dergelijke wordt het juist schuin.
Er zijn genoeg tutorials te vinden op de interwebZ over hoe iets te vlakken
Oke ga ik bekijken thx
 
Back
Top