cilinder

N.B.Tspeedfight

no budged tuning
hoi k heb een speedfight en nou is tijdje geleden me cilinder goed warm gelopen, k heb toen me cilinder eraf gehaalt en er stonden een aantal toch wel duidelijk voelbare krassen in en op de zuiger ook.
heeft het grote gevolgen als k hier mee door rij??
k heb namelijk geen geld meer om em te late honen of een nieuwe cilinder.

Advertisement - register to remove this

je kan het proberen met nieuwe zuiger , maar kans is groot dat ie weer kapot gaat.

laten honen wat kost dat nou > 20 euro ofzo bij mij in de buurt

zou niet gaan doorrijden (als ik jouw was ms gaat er dan nog wel meer kapot )

ciao

Volgens mij kan er dan elk moment je cilinder vastlopen(kan ook na 100km)... En is je schade volgens mij wat hoger dan dat het nu ligt.
Denk maar aan je lagers en krukkas....
Mijn advies is gewoon nieuwe cilinder kopen of laten honen/sealen/poetsen whatever

als ie nu goed loopt zal ie ook nog een poosje goed blijven lopen , maar tuurlijk is het beter een nieuwe zuiger te monteren mits de wand nog goed is (te poetsen is) , honen is alleen voor gietijzer cilinders..............

peugeot is niacasil (en hele goede, Mahle!) een peugeot cilinder kan veel hebben..........

Originally posted by melf #50
als ie nu goed loopt zal ie ook nog een poosje goed blijven lopen , maar tuurlijk is het beter een nieuwe zuiger te monteren mits de wand nog goed is (te poetsen is) , honen is alleen voor gietijzer cilinders..............

peugeot is niacasil (en hele goede, Mahle!) een peugeot cilinder kan veel hebben..........

inderdaad, k had em er dus even afgehaald om te kijke hoe die er uit zag en daarna weer terug gezet, toen liep ie ff slecht en werd ie ook veel te heet, maar nu begint ie steeds beter te lopen.

et is trouwens een metrakit 50

gooi jeself weg koop geen scooter als je geen geld hebt... niet te brutaal bedoelt maaruh zuiger kost 30 euro std... koop nieuwe cylinder polini evo 180 of je kan op scootparts van italkit 80 euro heb je meteen een snellere cylinder ..

Back