Cilinder kit Malossi MHR

dave clarke

i love techno
ik ga mij dus deze cilinder halen Cilinder kit Malossi MHR

D=47mm, 70cc, aluminium, AC.
Met kop!
Snelste cilinder die er te koop is voor Minarelli vertikaal!
Past op oa: Aprilia Amico, SR tot '94, MBK Stunt, Booster, Yamaha BW's, Next Generation, Spy en Slider.
(Minarelli motor, verticale cilinder, AC)
€ 236,95

maar ik twijfel dus nog altijd welke uitlaat ik mij hier moet voor kopen.
en uit welke ik kan kiezen miss
greetzzz :l
 
Advertisement - register to remove this

ik ben ook opzoek naar een betaalbare pijp voor die cil. en een C16/20 is geen optie want die worden niet gemaakt voor mina vert. :( de teampijp is waarschijnlijk de beste voor die cil maar ze is wel niet zo goedkoop

X
 
Of een berekende :rolleyes:
Ik weet een adresje waar je het voor 225 euro kan laten doen, heb je tenminste wel een goede pijp voor op je cilinder:p
Ik weet alleen niet wat je budget is..
En anders kan je ook ff de search gebruiken..
 
volgens scootparts is het de beste cilinder voor op mina verticaal.
maar mij budget maakt echt niet uit en wil gewoon het beste uit een verticale krijgen
.
is het dan zo veel beter een uitlaat laten lassen en geef mij dat adres eens
 
das omdat scootparts die polini evoltion cilinderkit nie verkoopt, die zal ook wel even snel of sneller zijn :+

voor uitlaat zou ik orgineel doen en een DRP laten berekenen of een bigone racing , polini evo, of tjt promo groub B nemen, weet wel niet of die tjt hoogtoerig genoeg gaat zijn,...
 
deem hij wil orgineel zijn en zich bezig houden met het MAX tunen van vertikaal,.. daarbij is piaggio belange niet beter dan minarelli. piaggio is voor de mensen die zonder al te veel werk hoog willen scoren.
 
S`am said:
mja als budget geen probleem is dan koop je gewoon een piaggio ...

en als je nou het uiterste uit verticaal wilt halen? zoals in dit topic vermeld staat? dan niet he

Maar een aangemeten pijp is uiteraard altijd het beste, hij is namelijk uniek voor jou setup gemaakt, dus als $ geen punt is....
 
Back
Top