Cilinder kit Gilardoni is het wat??

Scooterfreak001

Well-Known Member
Deze past op mijn derbi *tomos* vamos : SU07010 Cilinder kit Gilardoni

D=41mm, 50cc, aluminium, AC.
Zonder cilinderkop, met pakkingen, zuiger en pen/clips.
Past op oa: Derbi Vamos, Suzuki Adress, AP, Katana ac, Italjet Formula 50 ac, Velocifero, Atala Hacker, Malaguti CR1 Cross.
(Morini motor,AC)
is het een snelle 50??
is het wat???

Cilinder Airsal

D= 41mm, 50cc snel, aluminium, AC.
Incl.: pakkingen, zuiger en clips.
Past op oa: Derbi Vamos, Suzuki Adress, AP, Katana AC, Italjet Formula ac, Velocifero, Atala Hacker, Malaguti CR1 Cross.
(Morini motor,AC)

of dat??
 
Advertisement - register to remove this

" snelle " 50 van 1 van deze merken is niet echt veel sneller. Vrij weinig tot niks.
Ik zou als je echt een andere cilinder nodig hebt , voor de gila gaan omdat die beter zijn afgewerkt ( search ).
 
melf #50 said:
gaan beide net zo snel lopen als origineel waarschijnlijk of nog minder...
k heb naar hamaparts in vlaardingen gebeld die kon aan een snelle 50 CC komen voor 90 euro.. en ik wil hem helemaal geel gaan spuiten en dan spongebob stickers .. dus tis ook een leuke tijd doding.. maar als ik een andere cilinder en een andere uitlaat + Dellorto 17,5 mm zal het toch wel beter lopen??
 
dan kun je beter voor 70cc gaan , de meeste 50cc tjes op morini draaien alleen maar iets meer toeren en verder doet het niet veel. en op een Vamos durf ik helemaal niet te zeggen of dat wel goed loopt! je moet er iig andere membraanplaten inzetten dan.

andere vario zou ik igg ook nemen! de carburateur is std geloof ik 10mm (of dat is alleen bij snor) dus zal wel wat helpen.
 
Back
Top