AronvanderVelden
Member
Hey mensen,
Het is (gelukkig) al een tijdje terug dat ik hier een vraag heb moeten stellen over mijn gilera runner 50cc.
Maar nadat ik het gevoel had dat mijn scooter wat minder vermogen had, heb ik besloten vandaag het membraan en spruitstuk eraf te halen om te kijken of ik hier wijzer van kon worden. Deze zagen er verder prima uit, maar toen bedacht ik me dat ik meteen even kon kijken hoe mijn zuiger en cilinder eruitzagen.
Op de zuiger zie je wat krassen zitten en op het filmpje zie je aan de achterkant op de cilinderwand ook een flinke kras. Maar ik maak me vooral zorgen over het geluid dat hij maakt wanneer ik aan de vario draaide, dit was echt een krassend geluid.
filmpje:
Wat denken jullie? Zou dit mijn gebrek aan vermogen kunnen verklaren omdat hij simpelweg minder compressie heeft?
Ik hoor heel graag van jullie!
Het is (gelukkig) al een tijdje terug dat ik hier een vraag heb moeten stellen over mijn gilera runner 50cc.
Maar nadat ik het gevoel had dat mijn scooter wat minder vermogen had, heb ik besloten vandaag het membraan en spruitstuk eraf te halen om te kijken of ik hier wijzer van kon worden. Deze zagen er verder prima uit, maar toen bedacht ik me dat ik meteen even kon kijken hoe mijn zuiger en cilinder eruitzagen.
Op de zuiger zie je wat krassen zitten en op het filmpje zie je aan de achterkant op de cilinderwand ook een flinke kras. Maar ik maak me vooral zorgen over het geluid dat hij maakt wanneer ik aan de vario draaide, dit was echt een krassend geluid.
filmpje:
Wat denken jullie? Zou dit mijn gebrek aan vermogen kunnen verklaren omdat hij simpelweg minder compressie heeft?
Ik hoor heel graag van jullie!