Uitlaat zat vast, het lijkt wel uit onder me cilinder te komen. Zitten pakkingen tussen en dit goed vast, kan het aan de carters liggen ofzo?Opzich kan je de cilinder laten honen, maar of je de kras eruit krijgt kunnen ze je daar wel vertellen, gietijzer leent zich er wel goed voor.
Daar zou ik beginnen, en als dat lukt volgende keer ook je uitlaat vastzetten
Post automatically merged:
(y)
Jep dat is al eerder geweest, zaten de koelslangen verkeerd om…. Toen had de cilinder geen schade dit is echt vrij nieuw.Hij is flink heet geworden?
Hier zat ik ook aan te denken.De zwarte troep komt doordat jij een uitlaat met losse flens hebt.
Er staan goedkope TP cilinders op MP, wellicht kun je er wat mee.
Je kunt ook gerust de zaak monteren en kijken of het mooi loopt.
Hoezo krukas lagers vervangen als je keeringen telkens blijven lekken?? Die staan er compleet los van??
Jep alleen als het het voor nu nog goed doet, schade is minimaal. Ben 15 en moet ook werken voor me geldJa kan het prima terug zetten en als je hem niet start weet je zeker dat het niet erger wordt.
Ik zou dit alleen niet zo snel doen. Als je toch ziet dat er iets niet pluis is dan los je dat toch op?
Reedt een tijd onafgesteld met echt veeeel te veel toeren 16k fzo… dus die lagers hebben wel al wat meegemaakt..!Is complete onzin, het betekent niet als je keeringen lek zijn dat ook je lagers naar de kloten zijn.. als je hulp nodig hebt mag je me toevoegen op snap..
Je lagers staan compleet los van de keerringen? Dan heb je echt duidelijk geen idee waar je het over hebt.Hoezo krukas lagers vervangen als je keeringen telkens blijven lekken?? Die staan er compleet los van??
Ja, dat betekent het meestal wel. Wat jij zegt is complete onzin.Is complete onzin, het betekent niet als je keeringen lek zijn dat ook je lagers naar de kloten zijn.
Snap niet dat u hier zo druk om maakt, ja de cilinder is niet meer zo goed maar rijdt het.. ja. dus zal ik er nog ff mee moeten doen. Als u alles gelezen heeft weet u waarom ik het uit elkaar heb gehaald. Namelijk ik wou me lagers vervangen. Toen merkte ik een klein krasje in me cilinder. Nou zo gezegd zo gedaan, vraag hier voor advies hoe ernstig het is en hoor dat het niet optimaal is maar ik er evt wel ff mee door kan..Je lagers staan compleet los van de keerringen? Dan heb je echt duidelijk geen idee waar je het over hebt.
Post automatically merged:
Ja, dat betekent het meestal wel. Wat jij zegt is complete onzin.
Het is gewoon naar de klote. Als je iets voelt is het gewoon over. Maar we zetten het gewoon weer in elkaar. Natuurlijk. Waarom heb je het dan in de eerste plaats uit elkaar gehaald? Waarom vraag je hier advies?
Nou, we zien je volgende week wel weer als alles in de soep gelopen is.
Heb 3x keerring vervangen en heb m telkens echt netjes geleidelijk erin getikt maar toch elke keer als ik check en voel ligt er wat olie.Als een keering lek is , betekent niet dat gelijk een Lagers naar de Klote is .
Precies dat...Als een keering lek is , betekent niet dat gelijk een Lagers naar de Klote is .