chrome velgen voor auto

Advertisement - register to remove this

jij snapt het niet.
het ging niet om deze. maar dit merk had heel wat mooiere velgen. maar kan de site en het merk niet weervinden.
snap je.

ieder zun eigen smaak toch...... :) Kvind het wel vet alleen het ligt ook gewoon aan het type auto e.d. Een kadett met chromen velgen is natuurlijk verschrikkelijk fout! :P

Maar op een dikke getunede Honda vind ik het wel cool, helemaal als de auto zelf zwart is! :)

Die Tigra is btw van Iwan, kheb weleens foto's gepost van zijn auto...toen zaten er nog andere velgen op! Die er nu op zitten vind ik persoonlijk echt lelijk! Zag em vandeweek rijden en vond het er niet uit zien....

chrome velgen kunnen wel mooi zijn, maar hangt er vanaf welke het zijn en onder welke auto.

Maar deze zijn echt lelijk :D

Last edited:
jah, moet natuurlijk wel onder een mooie auto.
maarja. marc weet je niet van welk merk die velgen zijn dan?
kheb ze een keer op een site zien staan.
en boeie. ik ben niet verwend, rijk en arrogant.
scooter heb ik helemaal zelf betaald, en de auto ga ik ook helemaal zelf betalen. dus niet van ouders ofzo.
gewoon hard voor werken!!!!!!!!
:D
en dan heb je er ook meer plezier van

neem dan die onder die astra of onder die crx.. die chrome zijn echt misbaksels :r
je wil je astra zeker ook roze spuiten en dan in roze kleding en met zo'n afro kapsel gaan lopen 8P
en niet te vergeten.. bontjes om je stuur en bekleding 8P

Originally posted by hebofirefox
marc weet je niet van welk merk die velgen zijn dan?

Uhm als sla je me dood! Kzou het niet weten, maar reken maar dat je der een aardig paar duiten voor neer zal moeten tellen!

Maare als je chromen velgen zou nemen, zou ik toch echt andere nemen hor, die dingen zijn echt lelijk in het echt!

is dat een kameraad van jou?
ik bedoel ook niet dat ik deze perse zou willen kopen, als ik straks auto heb.
maar dit merk heeft hele mooie in het assortiment. maar kan site niet weer vinden. snap je.
enja,. sommige mensen doen hun velgen 2ehands weg als ze er op uitgekeken zijn

Originally posted by ICE
je wil je astra zeker ook roze spuiten en dan in roze kleding en met zo'n afro kapsel gaan lopen 8P
en niet te vergeten.. bontjes om je stuur en bekleding 8P

Nah als je dat vet vind wrom niet! ;) Op het gebied van auto's moet je gewoon schijt hebben aan andere en gewoon doen wat je zelf vet vind! Dat vind ik gewoon.....

Back