CGC Binnenrotors... Iemand ervaring??

Freestyler

Wil weer vlammen!!
Zag ik staan @ scootparts. Maar zijn dit beetje redelijke dingen? Ze kosten niet zoveel.

Iemand ervaring? Dus duurzaamheid en prestaties?

Thnx
 
Advertisement - register to remove this

jah,ik.

heb er 1 op een beta ark zitten. deze loopt zeer goed.
lichte rotor (lichter dan hpi). met lichtspoel, en (vaak) zo aan te sluiten op je orginele stekkers.

qua prestaties kan ik niet oordelen, aangezien ikhet blokje in 1 keer totaal op heb gebouwd.
 
was toch niet zo'n boeiende rotor?
Alleen door binnenrotor principe beter (lcihter dus), maar met vast ontstekingstijdstip (toch?)
en die lichtspoel was toch niet zo sterk?
 
Je kunt geen voorontsteking instellen, ik weet niet of het ontstekingstijdstip vast of variabel is, maar hij geeft wel stuk meer licht dan bijvoorbeeld een HPI met lichtspoel.
 
Originally posted by Erik
Je kunt geen voorontsteking instellen, ik weet niet of het ontstekingstijdstip vast of variabel is, maar hij geeft wel stuk meer licht dan bijvoorbeeld een HPI met lichtspoel.

brengt die cgc minder licht op dan originele onstekingszooi?
of net zoveel ofzow?
 
Originally posted by DUOFLOWTONE
ja ik wil die ook bestellen voor peusjo.ze zijn er wel in frankrijk van cgc,maar scootparts heeft ze blijkbaar nog niet...:'(

Haal gewoon een MVT, die is er voor Peusjo en die is veel beter !!
 
M.V.T. Ignition Parts (buiten-rotor, wel licht)
ontsteking RR Cpl. Minarelli-motoren scooter 27034NR 181,50
ontsteking RR Cpl. Peugeot-motoren scooter 27035NR 181,50
ontsteking RR Cpl. Piaggio-motoren scooter 27036NR 181,50
ontsteking RR Cpl. Minarelli-motoren AM4/5/6 27037NR 181,50

M.V.T. Ignition Parts (binnen-rotor, geen licht)
ontsteking Race Cpl. Minarelli-motoren scooter 27038NR 272,25
ontsteking Race Cpl. Peugeot-motoren scooter 27039NR 272,25
ontsteking Race Cpl. Piaggio-motoren scooter 27040NR 272,25
ontsteking Race Cpl. Kreidler 27043NR 254,00

Zie www.vdhparts.nl --> sectie Racing
 
licht opbrengst is prima (naar mijn inzien niet slechter of beter dan orginele ontsteking), en de CGC heeft een vast tijdstip en curve, maar deze is goed ingesteld.

ik heb er tot nu toe 2 gemonteerd op me werk en 1 op mijn beta projectje en deze onstekingen lopen op elke setup prima.

bv. een hpi is op meerdere manieren instelbaar, een grote reden is dat deze rotor ontsteking voormeerdere doelen gebruikt kan worden (bv, carts, motoren) dus is een variabel tijdstip een must...
 
Back
Top