CGC Binnenrotor.... hoe wat waar?

Freestyler

Wil weer vlammen!!
Die CGC binnenrotor (met lichtspoel) Is dat iets waarvan we moeten denken: Ja dat is vet goed?

Is dat ding in te stellen of is dat gewoon Plug & Play?
Curve bij iemand bekend of is het net als std ontsteking?

Bij BWS PWR topic stond dat hij er ook een had maar ik weet er verder dus niet veel van behalve dat hij er erg klein uitziet.

Weet iemand hier wat over te vertellen?

Muilie
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij had ie gewoon een vast ontstekings tijdstip. Kan je net zo goed je orginele ontsteking bewerken en er een topperformance cdi'tje bij nemen.
 
idd, de meeste doen cgc, vanwege de lichtspoel die genoeg vermogen levert.
maar je kan beter voor een ander gaan, en gewoon licht op je accu aansluiten (mocht de lichtspoel de motivatie van cgc zijn..)
 
CGC levert bij lage toeren geen krachtige vonk. Matig starten en niet mooi stationair lopen daardoor. Bij hogere toerentallen (4000+) wel gewoon goed. Vervroegingscurve weet ik (nog) niet. Heeft geen moeite met (zeer) hoge toerentallen i.i.g. Zeer licht vliegwiel. Lichtspoel is niet indrukwekkend.

Ontsteking is redelijk 'p&P' MAAR je moet wel goed opletten dat de afstand tussen de rotor en stator tussen de 0,5 en 0,9 mm zit. (af te stellen met pakking achter ontstekingsgrondplaat). Ook is er standaard geen bobine bijgeleverd. Wel een losse CDI.
 
Back
Top