ceab racing cdi unit.

Status
Not open for further replies.
E

Erikja

Guest
Hallo,
vandaag kwam er een jongen bij mij met dezelfde scooter als ik ( een honda x8rs) omdat hij hem niet opgevoerd kreeg.
Zijn varioplaat en uitlaatbegrenzingen waren eruit en nu had hij een cdi van ceab racing gekocht.
Ikzelf heb een Malossi cdi maar dit is echt precies hetzelfde. Ik heb hem voor hem aangesloten en de begrenzer die erbij zat ook. Werkt goed, de begrenzer dan. Hij is wel ontgrenst, want als je namelijk een berg afrijd, gaat hij wel door tot ongeveer 60, maar op de vlakke weg komt hij niet boven de snelheid die hij eerst reed uit(55).
Nogal apart, zijn vsnaar en rolletjes zijn nog goed en ook de vario is niet vies.
Ik kom er niet uit, weten jullie wat?
 
Advertisement - register to remove this

hij is echt goed afgesteld, trekt metteen door, bougie is goed. Ze horen idd harder te gaan.
Ik gok trouwens wel dat zijn cardan (geen idee hoe je het schrijft, ik bedoel die lagers bij de vertanding)lager naar de klote zijn, maar daar kan het volgens mij niks mee te maken hebben.:?
 
Mja, ik weet niet hoe dit bij een honda blokje zit, maar bij een minarelli blok zit er origineel al behoorlijk speling op, en dit is ook niet erg.
 
Vandaag een beetje zitten testen en na mijn vario erin te hebben gezet wou hij lekker lopen na een powerone al helemaal:)
Dus het is opgelost, Slotje?:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top