cdi - ontsteking - bobine aansluiten

cr125

Well-Known Member
Hoi all,

Ik ben met een projectje bezig (cittaframe+mina hor blok ;-). Nu zit ik met het volgende 'probleem'.... k'weet niet precies hoe ik de CDI, onsteking en bobine moet aansluiten.

Ik heb onderdelen van een Aerox en SR50 gebruikt, ik weet niet meer precies wat waar vandaan komt.

Uit de ontsteking komen 4 draden, 2 met ronde plug/aansluitingen (rood-wit en zwart-wit dacht ik) en 2 die in een vierkant stekkerblokje zitten.

De CDI heeft 5 draden, 2 met die ronde aansluitingen, 2 met een vierkant stekkerblokje en nog een losse.

Moet ik die 2 ronde stekkertjes met elkaar verbinden? dus 2 x rond ontsteking aan 2 x rond CDI? en die vierkante blokjes? ook de CDI en de onsteking met elkaar verbinden? en dat extra draadje van de CDI gaat naar de bobine?

Kan iemand me mss helpen? zou geweldig zijn want ik heb dat ding bijna rijklaar en wil komend weekend toch wel eens een wheelie van een km maken .... ;-)


// edit

Laat maar hangen mensen... heb namelijk het volledige electrische schema al gevonden van een Aerox. Zo kom ik er wel uit.... greetzzz ;-)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Back
Top