blackpearl
Life begins at 180.
Hallo forum leden.
Ben een beetje research aan doen omtrent mijn zip 2000.
Na wat YouTube filmpjes gekeken te hebben over port matching heb ik opgemerkt dat de originele spruitstuk groter is dan de inlaat op de carter van mijn zipje.
De spruitstuk die ik heb gemeten is 18mm en het carter gat is 16mm. Een verschil van 2mm!!
Heeft iemand dit ook opgemerkt en meschien zelfs aangepast? Dus een cartertuning uitgevoerd. Kan iemand ook verifiëren of het prestatie voordeel heeft geleverd na aanpassing?
Ik heb nergens wat info gevonden op dit gebied, vandaar de vraag.
Edit:
Vergissing van mij betreft cilinder.
Ben een beetje research aan doen omtrent mijn zip 2000.
Na wat YouTube filmpjes gekeken te hebben over port matching heb ik opgemerkt dat de originele spruitstuk groter is dan de inlaat op de carter van mijn zipje.
De spruitstuk die ik heb gemeten is 18mm en het carter gat is 16mm. Een verschil van 2mm!!
Heeft iemand dit ook opgemerkt en meschien zelfs aangepast? Dus een cartertuning uitgevoerd. Kan iemand ook verifiëren of het prestatie voordeel heeft geleverd na aanpassing?
Ik heb nergens wat info gevonden op dit gebied, vandaar de vraag.
Edit:
Vergissing van mij betreft cilinder.
Last edited: