This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carterkap vast Vespa sprint

Kees1223

New Member
Ik heb een euro 5 Vespa sprint en wil de malossi multivar erop zetten 8 carter bouten los gehaald (die twee andere waren er al af dus hij is al een keertje eraf gehaald. Heb met rubere hamer lopen rammen maar echt een mini beetje beweging zit erin iemand tips want dit is niet te doen! Danku

Attachments

• IMG_1174.jpeg
    612.9 KB · Views: 6
  • IMG_1175.jpeg
    569.5 KB · Views: 6
Als je 100% zeker bent dat alle bouten los eraf zijn kun je tikken met de hamer terwijl je het los probeert te trekken. Uiteindelijk zou het wel los moeten komen, anders een platkop schroevendraaier er tussen krijgen om hem voorzichtig los te maken

Als je 100% zeker bent dat alle bouten los eraf zijn kun je tikken met de hamer terwijl je het los probeert te trekken. Uiteindelijk zou het wel los moeten komen, anders een platkop schroevendraaier er tussen krijgen om hem voorzichtig los te maken
Ja het is gelukt dankjewel! Ik had die v snaar wat losser gemaakt alleen hoe word hij weer strak? Of hoef je dat niet te doen gebeurt dat automatische nadat je alles terug zet en hem start?

En bij mijn v snaar wijst hij naar achter? Heb er nooit iets mee gedaan dus ook mee gereden zie ik nu pas maakt dat uit moet ik hem nu omdraaien?

Attachments

• image.jpg
    390.3 KB · Views: 9
ja v snaar wel in goede richting zetten, de vsnaar wordt automatisch strak