dan zou ìk een nylon borstel proberen: als je met staal door de poedercoat heen bent, vliegt het alu er ook af! (nylon is ook veilig op onze dunwandig alu roeisloep)Als het niet werkt zou je het beste kunnen laten glasparelstralen. Met afbijt op poedercoating werkt niet dat maakt het alleen maar een smerige bende van. En anders schuren of met een staalborsteltje welke op.de boormachine gaat en dan laatste keer ff met een fijner schuurpapiertje 240 ofzo overheen dan is het weer netjes
Als het niet werkt zou je het beste kunnen laten glasparelstralen. Met afbijt op poedercoating werkt niet dat maakt het alleen maar een smerige bende van. En anders schuren of met een staalborsteltje welke op.de boormachine gaat en dan laatste keer ff met een fijner schuurpapiertje 240 ofzo overheen dan is het weer netjes
da's voor stickers en lijmresten..Probeer het met een caramelschijf.
Heb denk ik zeker 30 kickstartdeksel zo gedaan de afgelopen 3 jaar. Je hoeft ook niet als een gekkie met je volle gewicht erop te hangen om het eraf te krijgen natuurlijk. En je hebt ook fijnere van die borstels voor de boormachine, zelfs met andere soort haren dan die dikke staaldraden.Staalborstel geef je krassen op alu.. Zou ik ook niet doen.
Die heb ik nog niet eerder gezien, binnenkort maar een setje testen
Heb denk ik zeker 30 kickstartdeksel zo gedaan de afgelopen 3 jaar. Je hoeft ook niet als een gekkie met je volle gewicht erop te hangen om het eraf te krijgen natuurlijk. En je hebt ook fijnere van die borstels voor de boormachine, zelfs met andere soort haren dan die dikke staaldraden.
De naam "staalborstel" is dan misschien niet helemaal de juiste maar je komt met deze en een beetje zweet op je voorhoofd al een heel eind hoor
die zijn niet hetzelfde, leuk voor schoonmaken, maar gaan geen lak weghalen.Action: