Speeddrake MHR speed 7T Owner 2 September 2002 #1 Nieuwe krukas en C3 lagers erin en kijk eens naar de grote van de inlaatspoelpoorten.
W Wout Streng & rechtvaardig 2 September 2002 #2 Damn, je hebt echt veel weggehaald, spijltje is aardig dun Upvote 0 Downvote
Speeddrake MHR speed 7T Owner 2 September 2002 #3 Originally posted by Wout Damn, je hebt echt veel weggehaald, spijltje is aardig dun Click to expand... Dat komt door de foto Upvote 0 Downvote
Originally posted by Wout Damn, je hebt echt veel weggehaald, spijltje is aardig dun Click to expand... Dat komt door de foto
T Tjarda RV -HSC- Member 2 September 2002 #4 netjes,hoe heb jeje carter zo schoon gekregen lukt me egt niet. Upvote 0 Downvote
Handige_harry Well-Known Member 2 September 2002 #5 Zo heel erg extreem schoon is het toch niet? Tis wel mooi hoor carter maak ik schoon met wasbenzine. Je kan ook de hoge drukspuit erop zetten en daarna boormachine met (staal)borstel... Speeddrake, waarom C3 lagers en gn C4? Verder succes met het blok, het wordt nog eens wat, volgend jaar sporten op Jubbega / andere meetings }) Upvote 0 Downvote
Zo heel erg extreem schoon is het toch niet? Tis wel mooi hoor carter maak ik schoon met wasbenzine. Je kan ook de hoge drukspuit erop zetten en daarna boormachine met (staal)borstel... Speeddrake, waarom C3 lagers en gn C4? Verder succes met het blok, het wordt nog eens wat, volgend jaar sporten op Jubbega / andere meetings })
aralfa Alfa member 2 September 2002 #6 ziet er errug goed uit :~ :~ greetz arjan [speedake owner ] Upvote 0 Downvote
Speeddrake MHR speed 7T Owner 2 September 2002 #7 Originally posted by Ray_speedake Zo heel erg extreem schoon is het toch niet? Tis wel mooi hoor carter maak ik schoon met wasbenzine. Je kan ook de hoge drukspuit erop zetten en daarna boormachine met (staal)borstel... Speeddrake, waarom C3 lagers en gn C4? Verder succes met het blok, het wordt nog eens wat, volgend jaar sporten op Jubbega / andere meetings }) Click to expand... Ik kon niet aan c4 lagers komen, en ik ga zeker meedoen aan jubbega en andere meetings. Upvote 0 Downvote
Originally posted by Ray_speedake Zo heel erg extreem schoon is het toch niet? Tis wel mooi hoor carter maak ik schoon met wasbenzine. Je kan ook de hoge drukspuit erop zetten en daarna boormachine met (staal)borstel... Speeddrake, waarom C3 lagers en gn C4? Verder succes met het blok, het wordt nog eens wat, volgend jaar sporten op Jubbega / andere meetings }) Click to expand... Ik kon niet aan c4 lagers komen, en ik ga zeker meedoen aan jubbega en andere meetings.
Speeddrake MHR speed 7T Owner 2 September 2002 #8 Originally posted by DUOFLOWTONE netjes,hoe heb jeje carter zo schoon gekregen lukt me egt niet. Click to expand... Je moet je carter gewoon meenemen naar de plaatselijke dealer en vragen of je em mag schoonmaken met hun spoelbak, heb ik ook gedaan. Upvote 0 Downvote
Originally posted by DUOFLOWTONE netjes,hoe heb jeje carter zo schoon gekregen lukt me egt niet. Click to expand... Je moet je carter gewoon meenemen naar de plaatselijke dealer en vragen of je em mag schoonmaken met hun spoelbak, heb ik ook gedaan.
W Wackoflo (Re)Member 2 September 2002 #9 weet je misschien nog et lagernummer van je lagers? Upvote 0 Downvote
Speeddrake MHR speed 7T Owner 2 September 2002 #10 Dit stond er op het doosje: bb1-3055 b Upvote 0 Downvote
W Wackoflo (Re)Member 2 September 2002 #12 Dit stond er op het doosje: bb1-3055 b Click to expand... Thanx... Upvote 0 Downvote
Speeddrake MHR speed 7T Owner 3 September 2002 #13 Originally posted by Casper wat wordt je setup? Click to expand... Misschien met de tijd watergekoeld maken, MHR-Replica, men Yasuni laten verlassen, 19mm dell'ortho, HPI binnenrotor Upvote 0 Downvote
Originally posted by Casper wat wordt je setup? Click to expand... Misschien met de tijd watergekoeld maken, MHR-Replica, men Yasuni laten verlassen, 19mm dell'ortho, HPI binnenrotor
Lieuwe Super User 3 September 2002 #14 Ik wil tegen je vlammen @ Jubbega met ZipSP }) Upvote 0 Downvote
Speeddrake MHR speed 7T Owner 3 September 2002 #16 Originally posted by Lieuwe Ik wil tegen je vlammen @ Jubbega met ZipSP }) Click to expand... Wat is/word jouw setup dan. Upvote 0 Downvote
Originally posted by Lieuwe Ik wil tegen je vlammen @ Jubbega met ZipSP }) Click to expand... Wat is/word jouw setup dan.
LXSpeedfighterz Fryslân Boppe 3 September 2002 #17 Whoei @ jubbega komt er een ware peugeot-terror :W Ff sporten dan?? Hopelijk heb ik mijn setup dan ook lekker afgesteld... Upvote 0 Downvote
Whoei @ jubbega komt er een ware peugeot-terror :W Ff sporten dan?? Hopelijk heb ik mijn setup dan ook lekker afgesteld...
Handige_harry Well-Known Member 3 September 2002 #18 MHja, ik ook sporten niet met de setup die er binnenkort op komt maar wat daarna het project word Upvote 0 Downvote
B bk2 Well-Known Member 3 September 2002 #19 Vetjes nu nog kijken wat die doet , wel ff posten hoe die nu rijd he speeddrake. suc6 Upvote 0 Downvote