Carburateur zuigt niet meer HULP GEZOCHT

Runner dd

Well-Known Member
Hallo ik heb een zip sp en ik heb mijn ontgrensde standaard uitlaat vervangen door een yasuni r. Nadat ik de uitlaat erop heb gezet ging ik een stukje rijden, uiteraard was de sproeier niet juist dus ik vervang me sproeier van maatje 62 naar 70 en maakte alles weer vast. Ik kickte een paar keer om de benzine weer te laten door stromen en hij starte maar niet. Na een tijd gekickt te hebben keek ik naar mijn benzine kraantje en beide slangetjes stonde droog, kwam helemaal geen benzine meer door terwijl ik daar niet eens aan was gekomen. Ik ben bang dat me carburateur niet meer zuigt. En hij is niet vuil ofso want ik heb em 3x goed schoongemaakt enz. En ik heb ook een gevulde tank.

Ik heb geen idee wat het probleem is want ik heb eerder mijn sproeier van me zip vervangen en toen was er niets aan de hand. :?
 
Advertisement - register to remove this

blijft je vloterbak niet onderin hangen,?


je bedoelt dat het plastic naar benede blijft hangen?

ja maar toen ik em indrukte veerde hij wel.
Het is echt gebeurd nadat ik me sproeier had vervangen, ik had een soort buisje los getikt (perongeluk) die naar me blok ging, zat vlak naast me spruikstuk. Die heb ik weer goed vast gemaakt en hij doet et nog niet.
De buisjes blijven gewoon leeg en er gebeurd niets, als ik aan het vacuum slangetje zuig dan komt er wel benzine door. Maar ik ben 1000% cker dat mijn carburateur schoon is en echt geen vuil dat het blokkeerd.

Ik heb al vaker sproeiers vervangen ook van deze zip sp en heb dit nog nooit mee gemaakt.
 
en als je zuigt komt er dan wel benzine? zo ja , doe dit dan , dan moet ie lopen , als ie dan blijft lopen en daarna elke keer goed start is het goed.

soms kun je met trappen net niet genoeg aanzuigen.

anders is of je vacuumkraan slecht of ergens valse lucht/lekkerij in je carb wat de vacuum aanstuurd.
 
Ja als ik er aan zuig komt er wel benzine in het benzine slangetje.
Ik ga zo ff me vlotterbakje vol late lopen en dan proberen te starten.

Het is een vrij nieuwe scooter nog geen 2000km dus zou wel raar zijn als me benzine kraantje al kapot was. Mischien iets verkeerds perongeluk los getrokken ofso tijdens het loskoppelen van de carburateur.

ik laat het wel weten of het hielp!

bedankt
 
Back
Top