Carburateur probleem

scooter 2TT

New Member
Goedendag,
Ik heb hier een 50cc zip 2 takt type 3
He probleem is als volgt toen ik gas gaf toen die bij volgas brrr en heb dan grotere sproeier erin gedaan en dan rijd die bij de 2de optrek vele beter en sneller maar na die optrek heeft die veel vermogen verlies
Dus ik trek 1 keer goed op dan gaat die heel snel Rond de 60
Maar als ik nog een keer wil optrek houd die in bij 20-30

Advertisement - register to remove this

Test de Basisafstelling op de Midden bok , of op een (leeg) kratje bier ... dan verder
Als afstelling vrij aardig is ... dus is dan onbelast .. ga je verder met Belast ...op de straat dus , dan ga je druk en trekveren Testen / hoofd sproeier etc etc ...
Kan enige tijd inzitten , dus ... logisch nadenken ,en heb geduld .
NB : maak aantekening van de aanpassing wat je doet ,soms ga je de totaal verkeerde kant op , en weet je niet meer wat beter of slechter was als eerst .

Last edited:
Test de Basisafstelling op de Midden bok , of op een (leeg) kratje bier ... dan verder
Als afstelling vrij aardig is ... dus is dan onbelast .. ga je verder met Belast ...op de straat dus , dan ga je druk en trekveren Testen / hoofd sproeier etc etc ...
Kan enige tijd inzitten , dus ... logisch nadenken ,en heb geduld .
NB : maak aantekening van de aanpassing wat je doet ,soms ga je de totaal verkeerde kant op , en weet je niet meer wat beter of slechter was als eerst .
Ja op de middenstanders de bok dan als ik gas geef loopt die echt nog goed dan de weg op 1 keertje heel mooi optrekken en daarna houd die bij 20 in
Post automatically merged:

komt dan ook niet meer op toeren? drukveer is aan vervanging toe. pak maar een wit of geel veertje,
of je sproeier moet nog steeds te groot zijn
Ja 1ste optrek heel mooi optrekken maar daarna wil ik nog 1 keer optrekken en dan houd die in bij 20km en maakt die niet zo veel touren of over toeren ik weet niet hoe je dat hoord maar hij houd in iedergeval heel hard in

Back