Hey,
Heb nu een vraagje, heb er laatste tijd steedts meer last van dat mijn carb vastvriest onder het rijden, en dat ik 0,5-2 seconde langer doorrij met volgas, wat totaal niet prettig is als je wil gaan remmen!!!!
Daarom had ik al eens eerder gevraag hier @ forum wat nu te doen bij AC.
Melf kwam toen met oplossing, boor wat gaten in je zwarte koelkap om je cilinder. Vond ik wel slim want is ook warme lucht.
Maar ik heb nu powerfilter, en zat mij af te vragen, omdat ik toch echt weer terug wil naar originele filter. kan ik in mijn originele filter gaten boren, daar een slangetje in doen, en naar die kap op je cilinder doen (daar ook gat in en andere uiteinde van slangetje). Dan komt er dus warme lucht in je carb terecht.
Nu heb ik wat vragen:
- Word de cilinder niet te warm omdat hij eigenlijk zijn eigen lucht elke keer her gebruikt
- Moet ik het originele gat van het filter afdichten?
- Zal dit gaan werken?
- Heeft dit in de zomer geen nadelen dat hij dan te warm kan worden?
Tjeerd
Heb nu een vraagje, heb er laatste tijd steedts meer last van dat mijn carb vastvriest onder het rijden, en dat ik 0,5-2 seconde langer doorrij met volgas, wat totaal niet prettig is als je wil gaan remmen!!!!
Daarom had ik al eens eerder gevraag hier @ forum wat nu te doen bij AC.
Melf kwam toen met oplossing, boor wat gaten in je zwarte koelkap om je cilinder. Vond ik wel slim want is ook warme lucht.
Maar ik heb nu powerfilter, en zat mij af te vragen, omdat ik toch echt weer terug wil naar originele filter. kan ik in mijn originele filter gaten boren, daar een slangetje in doen, en naar die kap op je cilinder doen (daar ook gat in en andere uiteinde van slangetje). Dan komt er dus warme lucht in je carb terecht.
Nu heb ik wat vragen:
- Word de cilinder niet te warm omdat hij eigenlijk zijn eigen lucht elke keer her gebruikt
- Moet ik het originele gat van het filter afdichten?
- Zal dit gaan werken?
- Heeft dit in de zomer geen nadelen dat hij dan te warm kan worden?
Tjeerd