Carb verwarming... hoe aan te sluiten?

Tofman126

Aerox R
Ik heb nu een andere cilinderkop liggen. Hier zit 1 nippeltje op voor de carbverwarming...

Nu kan ik dus vanaf de cilinder 1 slangetje doen naar de carb, maar op me carb zitten 2 aanlsluit puntjes voor de carb verwarming..

Op me orginele zititen wel 2 nippels op de kop maar op deze stage 6 niet...

Hoe sluit ik dit nu aan? Gaat hier om een 17,5 do carb.
 
Advertisement - register to remove this

tja , dat is met snelle cilinder nou eenmaal zo , die zijn niet gemaakt voor op straat en zeker niet met deze temperaturen. wat er nu op zit is gewoon een ontluchtingsnippel.

je kunt hoogstens 2 gaten boren en daar 2 nippels in maken, maar dat is niet eenvoudig , dan moet je al nippels hebben/maken en die erin maken.

ik denk dat je het beste gewoon alles er zo op kan zetten en gewoon proberen
 
Dus die ene nippel die op de kop zit is een ontluchtingsnippel... Gaat om een stage 6 sport btw.

Maar ik kan die nippel op de kop dus gwoon afsluiten, en de 2 nippels op de carb dan gwoon zo laten zonder deze af te sluiten?
 
Als het goed is heb je het fout.
Het is hetzelfde idee als met de ontluchtingsnippels op je remklauwen; ze gaan pas open als je ze los draait. Vastgedraaid komt er dus geen KVS door naar buiten.
 
Cipher said:
Als het goed is heb je het fout.
Het is hetzelfde idee als met de ontluchtingsnippels op je remklauwen; ze gaan pas open als je ze los draait. Vastgedraaid komt er dus geen KVS door naar buiten.

Oke... zal dit van te voren eerst ff proberen met water :p

Maar bedankt voor de info iig
 
Back
Top