This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

C20 of F1 op S6R aangepast?

citroensap

Well-Known Member
Hey ik heb even een vraagje mbt mijn Stage6 Racing cilinder.

Ik heb zelf de uitlaatpoort wat breder gemaakt + wat vlakker aan de onderkant voor meer koppel. Ik heb hiermee gereden en reed zeer goed met de TJT F1 , alleen was dit wel met binnenrotor en rijd ik nu met standaart ontsteking op verder dezelfde setup. Nu vraag ik me alleen af of er (voor op straat) veel verschil zit in de Yasuni c20 en de TJT F1. De setup verder is :

Stage6 Racing
21mm carb
vl14
delta clutch
mhr2000
carters aangepast op de spoelers van de cilinder.

Of zou de Yasuni C16 NOG beter presteren dan bovengenoemde uitlaten? Vergeet niet dat de cilinder dus licht is aangepast en de carters ook!
 
Er komt later ook nog een rotor op etc. Maar ik zou t graag horen van mensen met ervaring met beide uitlaten . Ikzelf heb ook een c20 gehad op UNTUNED Stage6 racing LUCHTgekoeld en dat heb ik nooit afgesteld gekregen dus kan ik niet bepalen. Maar laat ik het dan anders stellen : Wat is hoogtoeriger , de F1 of de C20?
 
Ja je zal het moeten testen,maar wat ik hier en daar gehoord heb is dat de c20 en de f1 bijna gelijk tot gelijk zijn,ik zou dus lekker je f1 blijven rijden,en als je toch al hard gaat een rotortje met lichtspoel?