citroensap
Well-Known Member
Hey ik heb even een vraagje mbt mijn Stage6 Racing cilinder.
Ik heb zelf de uitlaatpoort wat breder gemaakt + wat vlakker aan de onderkant voor meer koppel. Ik heb hiermee gereden en reed zeer goed met de TJT F1 , alleen was dit wel met binnenrotor en rijd ik nu met standaart ontsteking op verder dezelfde setup. Nu vraag ik me alleen af of er (voor op straat) veel verschil zit in de Yasuni c20 en de TJT F1. De setup verder is :
Stage6 Racing
21mm carb
vl14
delta clutch
mhr2000
carters aangepast op de spoelers van de cilinder.
Of zou de Yasuni C16 NOG beter presteren dan bovengenoemde uitlaten? Vergeet niet dat de cilinder dus licht is aangepast en de carters ook!
Ik heb zelf de uitlaatpoort wat breder gemaakt + wat vlakker aan de onderkant voor meer koppel. Ik heb hiermee gereden en reed zeer goed met de TJT F1 , alleen was dit wel met binnenrotor en rijd ik nu met standaart ontsteking op verder dezelfde setup. Nu vraag ik me alleen af of er (voor op straat) veel verschil zit in de Yasuni c20 en de TJT F1. De setup verder is :
Stage6 Racing
21mm carb
vl14
delta clutch
mhr2000
carters aangepast op de spoelers van de cilinder.
Of zou de Yasuni C16 NOG beter presteren dan bovengenoemde uitlaten? Vergeet niet dat de cilinder dus licht is aangepast en de carters ook!