c16 deuk

dna_mario

Well-Known Member
hey
ik sta op het punt een c16 (dpr) te kopen van iemand op het forum .
maar in de uitlaatbocht zit een deuk de die doorgang 1/3 afsluit
hij zegt dat dit geen prestatieverlies oplevert , maar ik heb er mn bedenkingen over
kan je zo n deuk nog reparareren ?

en wat denken jullie over de prestaties ?
 
Advertisement - register to remove this

Ik zeg dat het lekker in de oud ijzer container kan. Hij is nog wel redelijk stuk op te knappen, maar bedenk je zelf of dat nog allemaal de moeite waard is. Persoonlijk zou ik zelf verder kijken en een paar tientjes meer uitigeven en het gelijk goed doen.
 
Zo ziet elke DPR eruit die niet gelakt/onderhouden is na een paar weken knallen.
Als je em voor weinig kan krijgen zou ik ervoor gaan. DPR zelf zet er voor een paar tientjes dan een nieuwe bocht op voor je, heb je een prima ding.
Als het "veel" moet kosten dan kan je netzogoed voor een nieuwe DPR of een andere gebruikte pijp zonder deuk gaan.
Ik heb veel gebankt/vergeleken met pijpen met deuken in de expansie, maar ik denk dat dit toch net teveel van het goede is om niet van invloed op de prestaties te zijn.
 
vee lmag het zelf niet kosten , is niet voor mn project , maar voor mn dna
en het is maar net voor dat ietsje harder dan ixil twinner :p lol

moet er natuurlijk wel weer goed uit gaan zien ... op zo een lekker ding als mn dna :p
 
mooi ga je deze niet meer krijgen..daarvoor heeft die te lang op een composthoop gelegen denk ;)

las iets op de deuk waaraan je kan trekken zodat je de deuk er uit kan trekken waneer je de bocht hebt opgewarmt...scheelt iig iets..want dit is nix zo

laterz
 
je kan eens proberen zo heeft de dealer ooit mijn gedeukte Yasuni R ontdeukt.
Opwarmen en druk opzetten met compressor langs binnen wel ,maar het idee heeft wel - minpuntje je moet de tailpipe tegoei kunnen afsluiten
 
Back
Top