c16/c20?

Oguzhan

Snorscooter gezocht!
ik heb een zipSP met het volgende setup;

- Stage6 70 Racing
- Stage6 HPC
- 17.5 mm. ( wordt 19 mm.)
- Delta clutch
- Malossi red filter
- Multivar
- Ixil uitlaat.

Nu merk ik gewoon dat de scooter inhoud en wil ik dus een ander uitlaat, maar welke zal over het algemeen beter presteren? een yasuni c16 of een yasuni c20?

Het is een straatscooter en wil er voornamelijk trekkracht mee winnen.

Ik heb overigens niet de mogelijkheid om allebei de uitlaten te kopen en te testen dus graag advies ipv "testen".
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat met een c20 het vermogen beter tot stand komt,dus ik zou daar voor gaan c16 is het hem net niet vind ik! en kwa trekkracht zal het weinig schelen maar dat ligt ook verder aan je afstelling.
 
ik heb een malossi filter op dit moment omdat ik de scooter nog niet zo lang heb.Ik kreeg de scooter ZONDER filter, dus ik dacht beter een powerfiltertje dan maar ipv helemaal geenéén:D, maar komt waarschijnlijk std filter op.
Zou ik trouwens iets moeten veranderen aan de std filter? extra gaten erin boren oid?
mvg
 
Neuh niet te veel aan veranderen, weet niet of er op pia een buisje in zit anders deruit.
C16 doet het gewoon goed op een racing + dat het minder lijd tov een c20 die wat meer toeren blaast. Geen ervaring met een c20 op een racing maar genoeg over gehoord dat dat ook erg goed loopt op een racing.
 
Back
Top