bws maakt raar geluid bij zn top en kan alleen met choke open rijden!?

Nielsbws

nls bws
ik heb een yamaha bws maar ik heb een probleem, als hij op zijn top rijd (rond de 65) maakt hij een haperend geluid, hij deed dit eerder niet en voorheen reed hij ook harder, hij rijd ook alleen met de choke open, dicht start hij niet en als hij start en ik doe mn choke dicht valt hij uit, weet iemand mis wat ik eraan kan doen?
oh ja ook komt er een beetje olie in mn luchtfilter op 1 of andere manier,
kzou nie wete hoe et komt....

kweeded tis allemaal nie best :p mja mi weet iemand wak draan kan doen :)
 
Advertisement - register to remove this

je sproeier is te klein, je kan alleen rijden wanneer de choke open is, dus ik zou er een sproeiertje indoen van 5 a 10 maten groter, dit is ook het probleem met het haperen op top, hij heeft gewoon te weinig benzine, dan gaat hij haperen, en dat er een beetje olie uit je luchtfilter komt is normaal, je kan het wel een beetje verhelpen, door gewoon een powerfilter met een 90 graden bocht te kopen en naar boven te richten, rijd je met een orginele luchtfilter dan zou ik het gewoon laten zoals het is, het kan namelijk geen kwaad.

mvg tim
 
hhmm het heeft allemaal vrij weinig geholpe, allez ziet dr goe uit.. mja nu kan ik alleen nog maar kicken en dan doet ie et heel even en als ie blijft lopen valt hij uit zdra ik gas geef, weet iemand mis waar dat dan aan zou kunnen liggen?? iig bdankt alvast want kwor helemaal gek als ie et nie snel doet :)
 
Back
Top