Tha Ripper sr
Well-Known Member
Hoop dat ie beetje project waardig is.
Verleden: De allereerste scooter waar mee ik echt in aanraking kwam was de Sr ditech van mijn zus. Ik mocht er na lang zeuren een x op rijden en toen was ik echt helemaal dol van scooters en vooral van het model Sr,
Deze sr kocht men zus 2dehands van een jongen,
Zo zag hij er toen uit:
Helemaal standaard dus.
Toen ging ik er maar es stiekem aan knutselen dus prop er uitgeboord en perongeluk ook een gat geboord in de bocht van de uitlaat.
Beetje tape over het gat en rijden maar, Hij haalde toen wel ff 90 op teller, Toen later bidalot s2 eronder en die later ook maar weer ontgrenst en toen varioring er nog uit en dit alles was goed voor een topsnelheid van 110 op teller,
Zo zag hij er toen uit
Spiegels zijn er inmiddels al lang af.
Geil uitlaatje
Ik helemaal happy natuurlijk. Maarja het snelheidsvirus was geboren en ik moest sneller, Men koppeling was af dus maar een Polini 2G aangeschaft en toen toch maar besloten via internet 2de hands een polini corsa te kopen, Heb er toen 65 euro voor betaald maar de zuiger bleek pen 12 te zijn en ik had pen 10 kruk, Dus maar een nieuwe 10 pen zuiger besteld. Allemaal gemonteerd liep dit wel leuk, Lkkr veel power onderin en een top van dikke 90 km.
Toen ik ermee op vakantie ging was de pret over, Hij hield er ineens mee op en wou zeer moelijk starten, Ik heb er nog wel mee kunnen rijden maar veel problemen met starten. Thuisgekomen scooter neergezet en week later maar es alles eraf getrokken, cilinder enzo, Ik kwam tot de conclusie dat er een stuk miste van een membraan klep. Dit stukje zat tegen men kop aangeplakt en had dus wat krassen gemaakt op men zuiger en in me cil.
Nieuw membraan besteld en cilinder/zuiger weer netjes gemaakt met een schuurpapiertje en weer inmekaar gezet, Kreeg hem niet aan de praat dus maar op de kar gegooid en naar dealer gebracht, inmiddels had ik er zelf al een nieuwe malossi multivar op gezet.
Toen ik hem trugkreeg van de dealer liep die als een trein meteen ff vol open getrokken en hij kwam tot 105 op men digiteller.
Het reedt allemaal heel lkkr na wat gekloot te hebben met rollen enzo en toen op een dag dat ik niet naar school kon omdat ik men buskaart kwijt was heb ik een ongeluk gekregen.
Ik wou 2 auto's inhalen die volgens mij stilstonden maar de voorste auto sloeg af en daar zat ik bovenop.
Men kappen waren beschadigd scheuren en krassen enz. Paar dagen mee rondgereden en de knoop toch maar doorgehakt en begonnen met strippen.
Toen heb ik mijn kappen gerepareerd en begonnen met plamuren en schuren.
Daar ben ik nog steeds mee bezig en het maakt al vorderingen.
Nu mijn plannen:
21 mm dell'ortho(binnen)
Binnenkappen wit spuiten
Sportstuur (carbon)
Velgen wit coaten.
Setup:
Polini Corsa lc
Bidalot s2
21 dell'ortho
Malossi multivar
Polini 2G koppeling
Foto's hoe ie er nu uit ziet:
Foto update:
Paar foto's van hoe het er nu allemaal bij staat.
Toen maar es besloten om de kappen te gaan afwerken en spuiten dus na veel geschuur en grondverf kon eindelijk de lak erop.
Foto:
Hier foto's
En hier zit er een striping op de achterkant.
Alles is met spuitbus gespoten door mijn buurman er en zijn geen lopers bekennen.
Hoop dat ie beetje project waardig is,
Tha Ripper Sr
Verleden: De allereerste scooter waar mee ik echt in aanraking kwam was de Sr ditech van mijn zus. Ik mocht er na lang zeuren een x op rijden en toen was ik echt helemaal dol van scooters en vooral van het model Sr,
Deze sr kocht men zus 2dehands van een jongen,
Zo zag hij er toen uit:
Helemaal standaard dus.
Toen ging ik er maar es stiekem aan knutselen dus prop er uitgeboord en perongeluk ook een gat geboord in de bocht van de uitlaat.
Beetje tape over het gat en rijden maar, Hij haalde toen wel ff 90 op teller, Toen later bidalot s2 eronder en die later ook maar weer ontgrenst en toen varioring er nog uit en dit alles was goed voor een topsnelheid van 110 op teller,
Zo zag hij er toen uit
Spiegels zijn er inmiddels al lang af.
Geil uitlaatje
Ik helemaal happy natuurlijk. Maarja het snelheidsvirus was geboren en ik moest sneller, Men koppeling was af dus maar een Polini 2G aangeschaft en toen toch maar besloten via internet 2de hands een polini corsa te kopen, Heb er toen 65 euro voor betaald maar de zuiger bleek pen 12 te zijn en ik had pen 10 kruk, Dus maar een nieuwe 10 pen zuiger besteld. Allemaal gemonteerd liep dit wel leuk, Lkkr veel power onderin en een top van dikke 90 km.
Toen ik ermee op vakantie ging was de pret over, Hij hield er ineens mee op en wou zeer moelijk starten, Ik heb er nog wel mee kunnen rijden maar veel problemen met starten. Thuisgekomen scooter neergezet en week later maar es alles eraf getrokken, cilinder enzo, Ik kwam tot de conclusie dat er een stuk miste van een membraan klep. Dit stukje zat tegen men kop aangeplakt en had dus wat krassen gemaakt op men zuiger en in me cil.
Nieuw membraan besteld en cilinder/zuiger weer netjes gemaakt met een schuurpapiertje en weer inmekaar gezet, Kreeg hem niet aan de praat dus maar op de kar gegooid en naar dealer gebracht, inmiddels had ik er zelf al een nieuwe malossi multivar op gezet.
Toen ik hem trugkreeg van de dealer liep die als een trein meteen ff vol open getrokken en hij kwam tot 105 op men digiteller.
Het reedt allemaal heel lkkr na wat gekloot te hebben met rollen enzo en toen op een dag dat ik niet naar school kon omdat ik men buskaart kwijt was heb ik een ongeluk gekregen.
Ik wou 2 auto's inhalen die volgens mij stilstonden maar de voorste auto sloeg af en daar zat ik bovenop.
Men kappen waren beschadigd scheuren en krassen enz. Paar dagen mee rondgereden en de knoop toch maar doorgehakt en begonnen met strippen.
Toen heb ik mijn kappen gerepareerd en begonnen met plamuren en schuren.
Daar ben ik nog steeds mee bezig en het maakt al vorderingen.
Nu mijn plannen:
21 mm dell'ortho(binnen)
Binnenkappen wit spuiten
Sportstuur (carbon)
Velgen wit coaten.
Setup:
Polini Corsa lc
Bidalot s2
21 dell'ortho
Malossi multivar
Polini 2G koppeling
Foto's hoe ie er nu uit ziet:
Foto update:
Paar foto's van hoe het er nu allemaal bij staat.
Toen maar es besloten om de kappen te gaan afwerken en spuiten dus na veel geschuur en grondverf kon eindelijk de lak erop.
Foto:
Hier foto's
En hier zit er een striping op de achterkant.
Alles is met spuitbus gespoten door mijn buurman er en zijn geen lopers bekennen.
Hoop dat ie beetje project waardig is,
Tha Ripper Sr