M mickyY Well-Known Member 11 April 2007 #1 heeej ik ben met een(sprint) projekt bezig:W maarja foto.s enz komt wel... wegens tyd en geld gebrek word dat weer zoon topic waar je dan een poos niks van hoort|( mja mijn vraag is ... ik heb nu een stang(rvs en geen beun ding) in plaats van men achterveer kan dat .... ik bedoel kan mijn carters dat aan? minarelli:love: gr micky
heeej ik ben met een(sprint) projekt bezig:W maarja foto.s enz komt wel... wegens tyd en geld gebrek word dat weer zoon topic waar je dan een poos niks van hoort|( mja mijn vraag is ... ik heb nu een stang(rvs en geen beun ding) in plaats van men achterveer kan dat .... ik bedoel kan mijn carters dat aan? minarelli:love: gr micky
Tommy. *BA DUM TSS* 11 April 2007 #2 Mits alles goed bevestigt is enzo, moet dat prima lukken hoor! Upvote 0 Downvote
Jaspah Nu ook een GC slet.. 11 April 2007 #3 Stang ipv een achterveer kan ja... maar je moet er niet mee over straat (drempeltjes/kuiltjes) gaan scheuren. Dan krijgt je carter wel klappen idd, op gegeven moment houdt het op natuurlijk. Gebruik het echt alleen met sprinten. Upvote 0 Downvote
Stang ipv een achterveer kan ja... maar je moet er niet mee over straat (drempeltjes/kuiltjes) gaan scheuren. Dan krijgt je carter wel klappen idd, op gegeven moment houdt het op natuurlijk. Gebruik het echt alleen met sprinten.
M mickyY Well-Known Member 11 April 2007 #4 okeej toppie ik d8 mischien doort kracht(wat er nog in moet komen) mischien fout ging maar bedankt kan ik weer rustig verdergaan deze kan op slot van mij part Upvote 0 Downvote
okeej toppie ik d8 mischien doort kracht(wat er nog in moet komen) mischien fout ging maar bedankt kan ik weer rustig verdergaan deze kan op slot van mij part