buigen

Zundapp rulezz

Well-Known Member
hallo hier een echte zundappfanaat,

Ik heb een ongeluk gehad met mijn zundapp racemonster (ik blaas jullie er allemaal uit) :-( en nu is mijn voetensteun 90 graden verbogen + m'n uitlaat is in gedeukt, weten jullie hoe ik dit op kan lossen????

gegroet ZUNDAPP RULEZZZ

setup: 125 cc, 25 mm carb, snelle uitlaat, powerfilter, en nog wat klein pretspul
 
Advertisement - register to remove this

(ik blaas jullie er allemaal uit)

Je zegt het verkeerd.. je moet zeggen: Ik zie er niet uit
biggrin.gif
 
Originally posted by Zundapp rulezz:
setup: 125 cc, 25 mm carb, snelle uitlaat, powerfilter, en nog wat klein pretspul

Heb je niet gelezen sulletje, het is een scooter en BROMMER forum, geen motor forum! Met en Honda CBR blaas ik hiero ook iedereen (incl. jouw) eruit! Ik hoop dat je flink schade mag dokken! En veel boetes.
 
Ja en 50snel ook
biggrin.gif
, maar de enige goede zundapp is een kapotte zundapp want verrot zijn ze altijd al
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Levensmoe? Flikker die zundapper op de stort als ze hem daar al willen hebben
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
mja, ik zal een zinnige reaktie geven, puur omdat ik weet dat ik hem er wel uitblaas
smile.gif


gasbrander je voetensteun voorverwarmen, en dan proberen terug te tikken ofzo, of buigen als dat lukt. maar iig als het warm is.

Uitlaat wordt een stuk kutter, als je goed kan lassen, las je hem open, tik je hem van binnen weer goed en dichtlasse.

voila

---------------------------------------------
VFR800 power roelt
smile.gif

MHR team 70 power ook
tongue.gif
 
ik wil je wel ff vertele hoe je zie zupzap moet make

benodigheden:

1 liter bezine
2 aansteker
3 gsm

we nemen de liter bezine en verdelen dat netjes over de zuignap daarna nemen we de aansteker en steke het hele zooitje in brand. pak nu je gsm en bel het grofvuil.
of de brandweer voor als je zelf ook in brand staat.....dom dom dom iemand die een zuignap heeft heeft natuurlijk geen gsm.stuur dan maar een kaartje naar het grofvuil
 
Niet meteen zo raar doen freez, maxxam vond het best wel stoer wat hij zei, iedereen weet eerst niet hoe hij zich hier moet gedragen, of hij nou de grote man moet uithangen, of eerlijk moet zijn
 
zeg wat een agressie moet iedereen hier kwijt zeg, te veel gepest op school ofzo?! ik vind dat dat maar eens moet veranderen op dit forum...natuurlijk is het zijn fout om op een scooterforum dit soort dingen te zeggen...maar je kunt hem ook gewoon vriendelijk verzoeken om niet met dit soort dingen aan te komen
 
ja jongens ik ken zundapp rulezz persoonlijk erg goed, en hij durft niks meer te posten, hij vindt zelf ook dat ie wat grof overkwam, maar ja een beetje leve in de brouwerij gooien is altijd goed.

de mzzzzzzzzls RAYMON
 
Originally posted by black_phoenix:
zeg wat een agressie moet iedereen hier kwijt zeg, te veel gepest op school ofzo?! ik vind dat dat maar eens moet veranderen op dit forum...natuurlijk is het zijn fout om op een scooterforum dit soort dingen te zeggen...maar je kunt hem ook gewoon vriendelijk verzoeken om niet met dit soort dingen aan te komen

Speciaal voor jouw:

Beste man, mag ik u er even op attenderen dat mij uw gedrag en menigsuitingen niet geheel in de goede smaak vallen, bij deze wil ik u vriendelijk verzoeken al dan een ander forum te zoeken of uw werkzaamheden hier als intrigant te willen staken.

Oftewel: lul jij ff niet zo dom. Er zit een kern van waarheid in, maar deze zundap rulez vraagt er zelf om.

SvR
 
Back
Top