D Dr_M Well-Known Member 19 February 2009 #1 Wie kan mij vertellen of heeft een foto van het stangetje van het slot dat tussen de zijkap en het eigenlijke slot zit, heb de kap eraf gehad en toen viel het stangetje naar beneden maar hoe het heeft gezeten weer ik niet.
Wie kan mij vertellen of heeft een foto van het stangetje van het slot dat tussen de zijkap en het eigenlijke slot zit, heb de kap eraf gehad en toen viel het stangetje naar beneden maar hoe het heeft gezeten weer ik niet.
speedyfight 1 Well-Known Member 19 February 2009 #2 kan er zaterdag wel even een foto van maken als je wilt. ik haal zaterdag een speedake op en daar zit het exact het zelfde. stuur ik je wel een pm.
kan er zaterdag wel even een foto van maken als je wilt. ik haal zaterdag een speedake op en daar zit het exact het zelfde. stuur ik je wel een pm.
D Dr_M Well-Known Member 21 February 2009 #3 Met dank aan Speedfight 1 met zijn foto's zit alles weer in elkaar Toppie dat zou helemaal te gek zijn thnx speedyfight 1 said: kan er zaterdag wel even een foto van maken als je wilt. ik haal zaterdag een speedake op en daar zit het exact het zelfde. stuur ik je wel een pm. Click to expand... Last edited: 23 February 2009
Met dank aan Speedfight 1 met zijn foto's zit alles weer in elkaar Toppie dat zou helemaal te gek zijn thnx speedyfight 1 said: kan er zaterdag wel even een foto van maken als je wilt. ik haal zaterdag een speedake op en daar zit het exact het zelfde. stuur ik je wel een pm. Click to expand...
A Arubaboracho Well-Known Member 6 May 2009 #4 zelfde probleem Dr_M said: Met dank aan Speedfight 1 met zijn foto's zit alles weer in elkaar Toppie dat zou helemaal te gek zijn thnx Click to expand... heyz heb je mischien die foto's nog want ik heb het zelfde probleem
zelfde probleem Dr_M said: Met dank aan Speedfight 1 met zijn foto's zit alles weer in elkaar Toppie dat zou helemaal te gek zijn thnx Click to expand... heyz heb je mischien die foto's nog want ik heb het zelfde probleem
A Arubaboracho Well-Known Member 7 May 2009 #5 zelfde probleem speedyfight 1 said: kan er zaterdag wel even een foto van maken als je wilt. ik haal zaterdag een speedake op en daar zit het exact het zelfde. stuur ik je wel een pm. Click to expand... hoi zou je mij alsjeblieftdit ook uit kunnen leggen of heb je foto's??? bij voorbaat dank
zelfde probleem speedyfight 1 said: kan er zaterdag wel even een foto van maken als je wilt. ik haal zaterdag een speedake op en daar zit het exact het zelfde. stuur ik je wel een pm. Click to expand... hoi zou je mij alsjeblieftdit ook uit kunnen leggen of heb je foto's??? bij voorbaat dank
K Killerboy Well-Known Member 3 April 2010 #7 Zou je mij de foto's ook kunnen sturen, ik heb hetzelfde probleem. max-the2@hotmail.com