buddy niot open

brambomb

Poly Freak
heey

ik heb een probleem (wie niet!).

het is weer mooi weer dus dacht ik ga me sr oud model maar weer eens goed na kijken / schoonmaken.

Dus me buddy ging niet zo soepel open en ik spoot er wat olie tussen. Toen deed ik me buddy weer dicht. en wou hem daarna weer op doen. Maar gaat het niet.
Het is als ik mijn sleutel omdraai dat klemmtje er overheen schiet (het is een beetje moeilijk uitteleggen). En hij gaat dus niet meer open. Heeft iemand een oplossing daarvoor.


alvast bedankt

bram
 
Advertisement - register to remove this

Net zoiets als je sleutel in je auto/buddy leggen en de deur dichtdoen(nou zijn ze bij auto wel zo slim om te zorgen dat het niet echt kan)

Mja word toch crimineeltje spelen en openmaken...
 
het is dus gelukt heb me buddy opengekregen met een schroevendraaier en beetje geweld.

daarna dat slot gedemonteert en uit elkaar gehaalt. Nu zit daar in dat slot een soort stangetje die heb ik er uitgehaalt en daar zat dus het probleem. Het probleem was dat de aansluiting van het slot (waar je sleutel in moet) naar dat stangetje dat dat verbogen was. toen weer met een tang recht gebogen beetje passen en meten en hij deed het weer.


Toch nog bedankt voor de reacties.
 
Back
Top