Btuned SR maxbiaggi

voorkappie aant stylen

(ja je wil toch wat anders als die 1heidsworst)

tis nog nie af maar zogouw ie dat wel s zal ik t ff showen

- spijl deels verwijderd,
- verdieping in lamp dicht geplamuurd,
- ronding gemaakt bovenkant lamp,
- kap word met die ronding gelijk gemaakt.

Picture003.jpg
 
hm .. sorry vind et niet echt mooi, vipers hebben naar MIJN idee al lampen die juist gaaf zijn, en die juist behoefte hebben aan booskijkers, maar dit zijn geen booskijkers, maar juist het tegenovergestelde zeg maar, van die oude scooters met vierkante lampen.. maargoed, h et is wel netjes gedaan natuurlijk, en het eindresultaat zal het vast verduidelijken:)

maar voor de rest, netjes bezig!
groeten!
 
Originally posted by mastervanloon
hm .. sorry vind et niet echt mooi, vipers hebben naar MIJN idee al lampen die juist gaaf zijn, en die juist behoefte hebben aan booskijkers, maar dit zijn geen booskijkers, maar juist het tegenovergestelde zeg maar, van die oude scooters met vierkante lampen.. maargoed, h et is wel netjes gedaan natuurlijk, en het eindresultaat zal het vast verduidelijken:)

maar voor de rest, netjes bezig!
groeten!

zoals je al zei.. booskijker..dat word t ook..maar dat zie je als ie af is ;) thanx
 
jammer dat spijltje eruit is .. Vink juist zo mooi op deze modellen :D

mijn sr komt ook binnenkort in projecten te staan ... moet ff me piccas op et net gooien 8P ...

Voorproefje van me sr :
1-picture3.jpg


Suc6, ziet er veder goed uit ;)
 
tjo eindelijk weer s wat voor mn scoot,

(doe dr eigelijk ff teweinig aan de laatste tijd ):(

ik heb mn MVT buitenrotor binnen, mooi excuus om weer s aan mn scoot te gaan dacht ik zo.

hansdrent@hotmail.comontsteking.jpg
 
He man.. zag je net nog met je wagen bij de vuilverbranding, we stonden met de sonic. Maar volgende week zijn we er weer, dan staat dat ding van mij voor het eerst op de weg. succes met je scooter! Ciao
 
Originally posted by 187Design
He man.. zag je net nog met je wagen bij de vuilverbranding, we stonden met de sonic. Maar volgende week zijn we er weer, dan staat dat ding van mij voor het eerst op de weg. succes met je scooter! Ciao

ik ga mn best wel ff doen mischien dat ik ook wel ff mn sr meeneem, kom zekers ff kijken bij je zip, ben erg benieuwd, die sonic gilde er trouwens misselijk hard over...wat een toeren dat ding T*RING, los latros
 
justpainted02.jpg


ff gespoten, in preimer-look, wielen worden zelfde rood als deel onder zadel. mee info volgt

(oisterwijk was very nice..:D)
 
Last edited:
net ff mn samba geinstalleerd (hier met polini demper).

doet t een stuk beter als die yas R (maarja dat gaat al gauw , :P deze x met 21mm

mysamy.JPG
 
Last edited:
bij deze weer s een update..


laatst een knappe mhr 50 gescoord ( geruild voor mn bws :P )

en nog ff aant afstelle geweest, koppeling enz, en die funky demper vervangen voor een yasuni R demperd, dat scheelt alles:D

Photo017.jpg


moet hoog nodig een andere vario en snaar, dus dat 1st ff, ken dat hele zootje gelijk met die 50 mhr dr onder
 
Originally posted by DNA-Driver
ziet er goed uit. ga je je velgen en binnenkappen ook nog spuiten?

tja ik zat vanmiddag de (motor) GP te kijke en daar komme ook wel onwijze kleurtjes voorbij, dus ik twijfel alweer, binnenkort meer.:! ( max biaggi(camel kleurtjes), wel toepasselijk, kijk wel..)
 
na tijden weer s een update:


scoot is in de tussentijd al zowat verkocht, want deed er al tijde nix mee.

maar nadat ik vant weekend weer ff naar grou ben geweest, en ik mn scoot thuis weer zag staan...tja dan gaat t toch wel weer kriebele...

ikwouzenmarv.JPG


ik , broer, en 187design @ zip



dus ga toch maar weer netjes verders:

50 mhr drop,
nieuw asje scoren p12,
enz enz.
 
Last edited:
asje today gescoord en gemonteerd.

tis een hebo racing p12 incl c3 lagertjes geworde, ff wachte op pakkingset voor mhr 50.....

Photoffs002.jpg
 
Last edited:
Back
Top