Btuned SR maxbiaggi

hobbybws

. >>MAX BIAGGI
SR maxbiaggi

na een hele waslijst scooters een schakelbrommer en een hele berg ciao's...heb ik dan nu eindelijk een SR MAX BIAGGI..he he :)

kappen zien er nog niet uit, maar motorisch is ie 100%

*HEBO alu 70
*YASUNI R
*DELLORTO 17.5 (maar heb nog 21 met mhr filterd :))
*MALOSSI koppeling

voor derest is alles nog aardig standaard

eerst de hele winter lang maar s schuren :S

ik kocht m van een krl vlak bij arnhem, ik ruile m voor mn zippie ac

Picture005.jpg

(knap ding maar stond al een poosje stil, ac dus wou er eigelijk nooit echt aan beginnen, tot ik deze zeg en m kon ruilen..:)) er zat geen draadboom in maar die heb ik er toch maar weer ingezet, die knul voor me had dat een beetje vervelend in elkaar geknutseld...dat ik op een gegeven moment de boel aan wou kicken kreeg ik toch een paar rotklappen :S t hele frame stond onder de prik...vandaar gewoon maar weer ff netjes de draadboom drin :P

GESTRIPT:
gestriptfrontnov2003.jpg


gestriptbacknov2003.jpg



HEBO ALU 70
hebodec2003.jpg



KAPJES LEKKER :S SCHUREN
schurenachterkapdec2003.jpg



YASUNI R AANT OPLAPPEN
opgelaptyasuniRdec2003.jpg


cilinder uilaat en alles hou ik gewoon zo (die zijn nog best) alleen die vario koppeling membraam krukas spruitstuk en dat soort
artikelen moeten er wel aan gaan geloven :)..dus...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

setup moet zekers anders worden, maar wil 1sr meer aandacht aan het uiterlijk van de scoor schenken, heb ie wel verdiend :)

mn frame verstevigen. ik wil iest gaan doen met de voorkap, maar daar heb ik een ac voorkap voor nodig...wie helpt my :)

dus...
 
Valt nog weinig over te zeggen maarja zal vast wel iets moois worden. Je woont in Alkmaar he? Waar ergens? Mij weleens zien rijden? Ik woon bij de mare...
 
E monstaboy

ik heb jou gezien bij die "meeting" bij de vrouwe gevangenis een paar maande terug (dat was zo vet toen :) < heb jij hier foto's van mischien) dat ding van jou klonk wel leuk maar zakte volgens my best in elkaar op een bepaald punt, zekers cool ding. vooral dat ie wit is (dat word die van my namelijk ook:))

adioos
 
E mastervanloon

ik wil die voorkap van jou wel overnemen, maar zeker mijn kap niet juist omdat al mn ophangpunten nog oke zijn, wat wil jij voor die van jou hebben (MSN??)

adioos
 
Heb geen foto's meer, maar een vriend was daar geloof ik met camera.. denk dat je wel weet wie, willy met die kameleon-sr van Parts. Had toen idd een behoorlijke dip, maar toen zat ie echt net in elkaar, nog met 17.5mm en Jolly pijp.. en de gaarste afstelling die je kan bedenken, is nu heel anders.

Maar als er weer een meeting is een keer moet je me maar eens aanspreken, kunnen we ook wel ff racen. :)
 
lekker aant schuren (NOGSTEEDS!!:S)


VOOR:

brandnewfrontnov2003.jpg



NA:

schurenallesfrontdec2003.jpg


af en toe toch ff rije natuurlijk..:):S|( wat gaat t ie lekker, maar merk wel dat ie een ander variootje kan gebruiken..denk dat dit een hebo word..zo van dan is alles een beetje van 1 en hetzelfde merk :)

voor derest nog weinig te melden, het schuren is gewoon erg veel werk. en aangezien ik niet zo heelveel vrije tijd heb...kan dit nog wel ff duren

:) zogauw er iets nieuws is I'll let you know :)
 
eindelijk ff tijd gehad om aan mn scoot te gaan,
denk zal ff mn 21mm monteren (ipv 17.5) ging als een speer
(vooral met dat mallossi filter) trekt ie mn koppeling naar zn moer:( ...helemaal klaar mee

ga volgend weekend wel weer verder:|
 
21 eraf 17,5 er weer op...thats beter :D

ik kocht die 21 2dehands..ga toch maar s kijken of die wel 100% is :( loopt zo raar met dat ding

en nogsteeds lekker aant schuren natuurlijk :)

zal wl ff een pict plaatsen..
 
Last edited:
vandaag ff een samba70 gescoord, is niet moeders mooiste maar daar word aan gewerkt

(vind in iedergeval de passing van zo'n ding zwaar beroerd :mad: )

sitepictnewsamba.jpg
 
Back
Top