btc riva

williamwolters

New Member
Hallo mensen, ik heb een btc riva met injectie.
Accu vervangen, start mooi rond, benzine wordt mooi geïnjecteerd en de bougie vonkt goed maar de scooter wil niet aanslaan.
Iemand een idee waar ik nig meer kan zoeken?
gr william.
 
Advertisement - register to remove this

heb jij hem vanaf nieuw? of staat er al 20K op en heb je hem zo gekocht?
universeel: klepspeling/compressie (want "start mooi rond" kan ook tè mooi zijn omdat ie geen voldoende compressie meer heeft.
 
snor/brom, hoe gebruikt je 'm (dagelijks /wekelijks, boodschapje/woon-werk in ander dorp/stad) en wat tank(te) je? E10/E5/E0?
je ziet geen storingslampje knipperen?
 
sorry, als ongeveer de helft van mijn vragen beantwoord wordt, haak ik af. (ik vroeg nog meer na dagelijks/wekelijks)
als je bang bent dat het je privacy schendt, ik vraag niet letterlijk wáár je naartoe gaat, dat interesseert me niet, als ik maar weet of ie behoorlijk warm wordt en voldoende "aan het werk wordt gezet" (dat is namelijk niet het geval voor een snor-versie die dagelijks of zelfs twee keer per dag 3 km rijdt naar de supermarkt of kroeg of waar dan ook).
 
heb je al/nog eens naar de kleppen gekeken? en gaat hij daadwerkelijk niet te snel rond bij het starten?
7K is wat vroeg voor klepproblemen, maar als je het uit kan sluiten is dat beter natuurlijk, net als compressiegebrek.
anders zou ik denken aan een haperende brandstofpomp, daar heb ik hier meer over gelezen, zelfs bij "gerenommeerde" merken.
 
Back
Top