BTC riva delphi efi euro4 incejctie stottert bij vol gas en valt stationair uit

Matthie

New Member
Ik heb ongeveer 5 maand geleden een BTC riva gekocht , deze reedt goed tot dat mijn toerental sensor kapot ging, deze reed dan dus te snel en heb ik een ander gestoken. nu heb ik het probleem dat hij enkel op vol gas begint te stotteren en haperen, hij blijft wel ongeveer 27km/uur rijden.

Ook wanneer ik stationair draai voor het rode licht, stottert hij en valt niet lang nadien uit, starten daarna is moeilijk, en duurt lang.

Ik heb zelf al gekeken voor een nieuwe bougie, had even geholpen, maar na een goede 20km was het probleem er weer.
Ook de luchtfilter heb ik nagekeken , en die zit nog niet vuil.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Post automatically merged:

Mijn scooter heeft ook 2800km en is een injectie systeem, was dit nog vergeten typen
 
Advertisement - register to remove this

Het probleem doet hem nog steeds voor, dit zijn enkele fotos van mijn blok, ik ga ook een video opnemen van hoe hij draait, kan iemand helpen?
Post automatically merged:

 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    330.3 KB · Views: 13
  • image.jpg
    image.jpg
    281.1 KB · Views: 12
Last edited:
Probleem is ontstaan na het vervangen van die sensor... Zou beginnen met er nog eens een andere sensor in zetten. Kan goed zijn dat die sensor gewoon niet helemaal lekker is.
 
Probleem is ontstaan na het vervangen van die sensor... Zou beginnen met er nog eens een andere sensor in zetten. Kan goed zijn dat die sensor gewoon niet helemaal lekker is.
bedankt voor het antwoord, zal een nieuwe bestellen, en kijken
Post automatically merged:

Hoe oud is die scooter, zit er geen garantie meer op?
scooter is bijna 8 maand out, maar heb geen garantie meer nadat ik mijn sensor vervangen had.
 
Dat is ook gewoon niet waar. Word misschien wel een beetje een gevecht, maar tenzij ze kunnen bewijzen dat jou problemen door die slechte sensor komen, of slechte montage oid, heb je officieel gezien gewoon nog garantie.

Snap niet zo goed waarom je zelf gaat rommelen als je nog in de garantie zit, maar goed.
 
Back
Top