BTC Legend loopt niet goed meer na wissel Carburateur

RH85

New Member
Hallo geachte Forumleden ik heb een probleem.
Mijn Snorscooter BTC Legend uit 2019 nieuw gekocht en liep 45km/u
Tot ik er een keer mee wilde gaan rijden en hij niet meer wilde starten. Na onderzoek bleek de stelschroef (luchtstelschroef) die aan de buitenkant van mijn carburateur zat. er uit was gelopen en hierdoor kreeg ik de scooter niet meer aan de praat.
Na veel zoeken en navragen bij de dealer waar ik de scooter had gekocht, bleek dat ik dan maar een hele nieuwe carburateur moest kopen. ( heel internet afgestruind, veel carburateurs gevonden voor de Gy6 chinese blokken. Maar niet de gene die op mijn scooter zat.
Uiteindelijk een andere carburateur gekocht die zou moeten passen op mijn scooter.
Uiteindelijk gaat mijn scooter wel aan de praat. maar bij kort gashendel op te trekken blijft hij daarna een tijd op hoge toeren stationaire draaien en als ik ga rijden
dan is het echt maar 50 meter dan komt hij niet boven de 20 a 25km/u uit en zakt daarna helemaal in komt amper nog vooruit.
Iemand enig idee wat die problemen veroorzaakt ( toch verkeerde carburateur of kunnen het andere oorzaken zijn) ook al grote en kleinere sproeier geprobeerd, geen resultaat.
Zie de foto welke carburateur er nu onder zit.
 

Attachments

  • 1000021575.jpg
    1000021575.jpg
    152.3 KB · Views: 4
Advertisement - register to remove this

Back
Top