This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brute setups uit Purmerend?

FastForward

FastForward or Rewind?
Hey,

Vroeg me af of er ook mensen met brute setups (Evo70, MHR Team, etc. dat soort speelgoed) in omg. Purmerend wonen, volgens mij rijden er wel een aantal rond aan de herrie te horen soms (kan je op 2Km al aan horen komen).

Greetz,

FastForward
 
Heh, neuh dat was jij niet, die gast reed zeker 95+ en d'r zat wel een demper op. Of 't is weer die Polini Zip van Dila die rijdt ook vaak heen en weer tussen de Wagenweg en de Baanstee (en dus langs mijn huis).

Greetz,

FastForward
 
die zip is een quartz en gaat gaar en dr rijdt helemaal nix normaals in purmerend beter rij je ff ff naar amsterdam noord daar is veel meer te beleven
 
john en ik wonen in tuindorp, vrij rustig wat wouten betreft.
maar het blijft oppassen.
we zagen gister die quartz nog trouwens, bij dila met die neger erop.
 
Een vriend van een vriend van me (jaja ) heeft ook een zeer brute aerox met een 70 evo en samba pijp
Dat ding hoor je cker wel van ver aankomen....
Ook in purmerend duz..

lataaa
 
Originally posted by Gehaktbal Racer
Een vriend van een vriend van me (jaja ) heeft ook een zeer brute aerox met een 70 evo en samba pijp
Dat ding hoor je cker wel van ver aankomen....
Ook in purmerend duz..

lataaa

Die heb ik wel eens zien rijden. Reed dus nogal gaar
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Moet je bij ons eens komen kijken qua brute setups
Ik moest in Weert overstappen van ene op andere bus richting Spanje... Idd geen (snelle) scoot gezien...
 
ik werk volgende week in purmerend. Je hoort me wel voorbij blazen met mijne ontzettende terror setup. poe-ha-ha-ha!!!8P :# 8P
 

Die maakt niet zo'n hard geluid. En gaat nog niet eens zo hard , hij zegt altijd dat ie de snelste is uit Purmerend maar dat is echt niet zo.
 
ff offtopic hoor maar volgens mij zie ik steeds minder mensen met een brute setup tenmiste hier in het noorden wel kweet nie hoe het in de rest vh land is majah hier heel weinig!
 
Originally posted by Fire_Fox_F15


Die maakt niet zo'n hard geluid. En gaat nog niet eens zo hard , hij zegt altijd dat ie de snelste is uit Purmerend maar dat is echt niet zo.
mij vertelde die dat ie hem weer had afgevoerd omdat ie constanst last had van politie. Ik vind dat ding persoonlijk erg lelijk. Overal waar nog geen stickertje is een polini stickertje geplakt.
 
Originally posted by marbossi with

mij vertelde die dat ie hem weer had afgevoerd omdat ie constanst last had van politie. Ik vind dat ding persoonlijk erg lelijk. Overal waar nog geen stickertje is een polini stickertje geplakt.

Ja klopt ook vandaag was ik weer eens langs dila met een paar gasten. Zag ik zo die scooter met een standaart uitlaat. :?
 
Originally posted by Zevenhuizen
ff offtopic hoor maar volgens mij zie ik steeds minder mensen met een brute setup tenmiste hier in het noorden wel kweet nie hoe het in de rest vh land is majah hier heel weinig!

Damwoude/Friesland gaat binnenkort vlammen .. hoop ik