This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommercross Brabant 7/14 november

Status
Not open for further replies.

Razma

Well-Known Member
Ik hoor best veel dingen erover, maar weinig concreets. Iemand meer info hierover? of wie gaat er heen?

7 november Hande (?)
14 november Boekel

Erword die dag dan het maisveld omgelegt en daar word een crossbaan gemaakt voor brommers/scooters. in regelementen staat dat je max 50 cc mag hebben maar iedereen reed daar met 70 cc en 80 cc op hun puchje . verder heb je alleen een helm nodig en iets op je voorkant waar je een nummer op kunt plakken van je inschrijving. er word ook nog altijd een controle gedaan maar als er maar niks uitsteekt van je brommer/scooter en je remmen werken en je vork geen speling heeft dan ben je er zo doorheen.

ps. er rijden wel crossmotors die dag waarschijnlijk maar niet in jullie klasse

Last edited:

Klopt niet helemaal, je hebt de automaten klasse, daar mag je groter als 50cc hebben. En er word ook met crossmotoren gerden.
Het gaat inderdaad om maisplakcross, is elk jaar.
btw inne, als je info nodig hebt, pm me maar

ik heb er zelf ook 2 jaar in meegereden en heb zelf de regelementen onder ogen gezien en daar stond toch duidelijk max 50 cc bij automaten klasse. het kan zijn dat het verandert is maar tot 2 jaar terug was dat vermeld in het regelement.

je moet toch aardig kunnen rijden en vooruit komen wil je die puchjes voorblijven

je moet smorgens gewoon voor een bepaalde tijd hebben ingeschreven. ik weet niet of hier iemand van het forum het blad noppennieuws heeft? daar kun je het waarschijnlijk wel in vinden van hoelaat en hoe of wat. ik kom waarschijnlijk wel bij beide dagen kijken.

Ik ben er in elk geval.. dit keer ga ik niet rijden, maar KnaPuH met de ICE.
Ben er uiteraard wel om fotootjes te nemen !

De Ice van Inne, na de vorige crosswedstrijd:

En op dit moment ziet hij er zo uit :

maar er wordt nog hard aan gewerkt om hem weer gebruiksklaar te maken voor de komende 3 maisplak-cross`en.

Zij vinden plaats op:

7 november in Handel (NBr)
14 november in Boekel (NBr) circuit Neerbroek
21 november in Volkel (Nbr) ( Op het laatste moment is deze race toegevoegd )

Knapuh gaat er de 3 komende wedstrijden op rijden.

Hij had al plannen om aan deze cross wedstrijden deel te nemen, maar op het laatste moment viel deze planning in duigen bij gebrek aan een scooter om mee te doen. Toen hij op de Rai de Ice zag staan van Inne, heeft hij wat met Inne kunnen regelen om de Ice voor de komende wedstrijden te lenen. Er moesten nog wel wat dingen aan gebeuren, omdat de ice de vorige cross niet geheel had overleefd. En een schoonmaakbeurtje (of beter gezegd, meerdere schoonmaakbeurten) was ook wel op zijn plaats.
Verder wordt er in de twins werkplaats motorisch nog het één en ander veranderd, omdat de reglementen van de komende wedstrijden meer toelaten dan in Bentelo.

Woei.. Knapen @ Ice 8), Boekel is niet zo heel erg ver van Helmond af. Misschien dat ik wel kom kijken als ik een adres heb

Weet iemand iets concreets van waar je moet inschrijven enzo.

Ik ga namelijk ook mee doen .

Waar moet je inschrijven ?

Waar is het ergens precies?

Status
Not open for further replies.